JL-Bike

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jetro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jetro

New member
Olen viemässä mopoa huoltoon(kaasareitten synkkaus, venttiilit). Onko kokemuksia paikasta, hinta ainakin oli kohtuullinen?
confused.gif
?
 
Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuodatin. 252.75 Euroa, onko hinta kohtuullinen?
confused.gif
?
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">onko hinta kohtuullinen?[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Ei todellakaan, mutta

Itse maksoin samanlaisesta huollosta Tuusmotorissa 340 €.. ainoana erona oli että taakse vaihdettiin samalla jarrupalat. Eli ihan "normaalilta" kuullostaa..
 
Hintahan ei ole korkea, kohtuullinen. Jos huolto on tehty asiantuntevasti, palvelu ainakin on ystävällistä...

Itsehän huollon voisi suorittaa jos olisi aikaa ja paikka(lämmin talli).Tiedon puutteesta se ei johdu, tietoa on nykyään helposti saatavilla joten tämmöinenkin mesikämmen voi tehtävän suorittaa...

Hinta on oikeastaan halpa...kun vertaa meidän huollon hintoihin(UPS).
baaa.gif
 
No aina pitää palautetta antaa oli hyvää tai huonoa...ystävällinen palvelu,saman päivän aikana takaisin,hinta kohtuullinen.

Risuja: Kääntäessäni ohjaustankoa kun käännyin parkkipaikalle, p*****le kierrokset nousi punaiselle, olivat jättäneet vaijerin hiukan liian kireälle, onneksi en ollut liikenteen seassa.
Pieni säätö riitti, eivät siis olleet kokeilleet kunnolla.Annoin kyllä asiallisen palautteen!!!!!!
 
Ei toi hinta nyt mikään älyttömän paha ole, kun kuitenkin vaihtoivat kaikki nuo osat ja säätivät niin pyörä varmaan kulkee/käy tasasemmin.
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Elo. 12 2002,14:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuodatin. 252.75 Euroa[/QUOTE]<span id='postcolor'>
mikähän tuosta hinnasta oli kaasareiden säädön osuus.. noin??
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Zia @ Helmi. 12 2003,11:20)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Elo. 12 2002,14:43)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Vein pyöräni aamulla huoltoon, Öljyt+suodatin,säädöt(kaasari+venttiilit),ilmansuodatin. 252.75 Euroa[/QUOTE]<span id='postcolor'>
mikähän tuosta hinnasta oli kaasareiden säädön osuus.. noin??[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Työn osuus 161Eur( 46E/h) 3,5h
 
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jetro @ Helmi. 12 2003,17:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Työn osuus 161Eur( 46E/h) 3,5h[/QUOTE]<span id='postcolor'>
ei paha ei.. jos kysyis vielä Sumekolta vertailun vuoksi..
 
Jos noita venttiileitä joutui säätelemään niin veikkaan että suuri osa työajasta kului siihen..
 
Palataan aiheeseen, minä
nixweiss.gif
tyhmä en tajunnut huoltolaskua tarkastellessa että venttiilien säädön lisäksi, oli lisätty venttiilinsäätöpalat laskuun???????

Mutta kun GSXF on pyörä, on ruuvisääteiset venttiilit. Soitin asiasta ja lupasivat hyvittää vaikkakaan ei ollut montaa euroa....mutta periaatteesta...
 
On kokemusta siitäkin että 2 sylinteriseen pyörääni vaihdettiin 4 tulppaa huollossa KX-Centerissä.
biggrin.gif
 
kysyin hintaa liikkeestä, 120e kaasareiden säätö ja n.145e jos säädetään myös venttiilit, mikä olis suositeltavaa tehdä samalla kun muutenkin joudutaan purkamaan puolet pyörästä..
 
sanoi:
onko hinta kohtuullinen?

Parempi näin, jos ei itsellä ole huoltoihin edellytyksiä. Kyllähän me sen tiedämme miten käy asenteella "teen sen itse, säästän paljon rahaa ammatti miesten palkkakuluista"  
wink.gif
 
No saapi nähdä miten äijän käy,mä meinaan viedä pyörän RM-Heinolle venttiilien ja kaasareiden säätöön.Hinnan pitäisi pyöriä siinä 200 euron haminoissa.
Kerron sitten miten kävi!
 
On kokemusta siitäkin että 2 sylinteriseen pyörääni vaihdettiin 4 tulppaa huollossa KX-Centerissä.  :repeän:
Tietty riippuu moposta, mutta kyllä kaksi sylinteriseen voi mennä 4 tulppaa
smile.gif
Esimerkkinä mainittakoon VT600 Shadow tai jotain sinne päin
smile.gif


Luultavasti moposi ei kuitenkaan ollut tätä mallia, kunhan vain leukojani loksutan  
cool.gif
 
Trumppa oli muutama päivä sitten 800 km huollossa JL-Bikessä palvelu oli ystävällistä ja hyvää. Huoltokin oli ilmeisesti oikein hyvin tehty, kun ei Daytona merkkaile reviiriään. 151€ kustansi kilkkeineen, Castrolin R4 SB on kyllä kallista öljyä. Huolto tehtiin odottaessa ja kahvia olisin saanut, mutta teetä ei ollut, olin siis ilman. Ja vien sinne toistekin huoltoon vaikka en teetä saanut. Onneksi on JL-Bike muuten olisi joutunut ajaa Seinäjoelle tai jopa Turkuun ... HD-Centerin Triumphien huolloista on varmaan kirjoitettu täällä riittävästi varoituksen sanaa.
 
Joo, tää JL-Biken perustajakaveri on tiettävästi lähtöisin HD-Centeristä. Trumppa-kuskit seurasivat perässä.
 
Tulevaisuutta ajatellen, missä päin Juvanmalmia ko liike sijaitsee?

Vai huollatanko HD-Centerissä? (koska oletettavasti lähempänä)
 
Tulevaisuutta ajatellen, missä päin Juvanmalmia ko liike sijaitsee?

Vai huollatanko HD-Centerissä? (koska oletettavasti lähempänä)
Kun käännyt kehä III:lta juvanmalmille ylös niin ensimmäisestä risteyksestä oikealle (jos muistan oikein), siinä on jonkinnäköiset plakaatit tielle asti, eli aika hyvin opastettu..
 
Back
Ylös