Tuplaäksä vietti pari päivää JL-bikessa, venojen tarkistus, renkaanvaihto eteen, kytkin+jarrunesteet ja etupummpujen huolto + kauhea lista tarkistuksia. Pisteytystä:
-Tarjouspyyntö muutama viikko sitten sähköpostilla, vastaus seuraavana päivänä erittäin selkeästi ja eroteltuna ja soitto heiltä perään, jossa vielä tarjous käytiin läpi. Totesin että teen osan töistä itse, suhtautuminen siihen asiallinen. Pisteet 5/5.
-Vastaanotto, asikaspalvelu miellyttävää, käytiin kerran vielä läpi asiat jotka tehdään, pisteet 5/5
-Väliaikasoitto, kerrottiin löydetyt ylimääräiset viat ja kysyttiin laitetaanko kuntoon, kerrottiin missä mennään ja arvioitu valmistumisaika huollolle. Pisteet 5/5.
-Soitto työn valmistuttua....noh, kuuluu asiaan. Jo tässä vaiheessa alustava listaus löydöksistä. Pisteet edelleen 5/5.
-Luovutus, asiakaspalvelu erinomaista/ystävällistä, katsaus pyörän yleiskuntoon, huoltovinkit kotihommiin ja laskun läpikäyni pyytämättä. Hinta tarjouksen mukainen. Pisteet taas kerran kotiin.
-Pyörä...keula toimii nyt niinkuin blackbirdin keulan kuuluukin toimia, jee!
Kaiken kaikkiaan, erinomainen kokemus

. Tuolla käytän pyöräni jatkossakin, esim. Audin huoltopisteillä olisi paljon opittavaa tältä liikkeeltä.
V.