Joensuu ja lähiympäristö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Strommari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itsellä alkaa olla vähitellen kausi paketissa.

Tiedustelenkin onko täällä jollakin tiedossa / itsellä tarjolla talvisäilytystilaa yhdelle prätkälle?

Pistäkää vaikka yv:llä infoa ja hintaa.

Sarvingintie (512, Eno-Kovero) on myös hyvä mutkapätkä.

Kerhopuolella Joensuussa on hiljasta, jos avointa kerhoa ettii... Itse suosittelen MC Kiteetä, aktiivista toimintaa ympäri vuoden. Jäseniä on paljon ympäri Suomen, myös Joensuussa. Ja pieni välimatkahan ei pärrällä haittaa. ;)

Lisätäänpä vielä muutama mutkapätkä Joensuun seudulta.

Rasivaara-Tolosenmäki, melko hyvää mutkapätkää, mutta loivahkona aika vauhdikas.

Värtsilästä tietä 500 Ilomantsiin päin, hyvää mutkapätkää jonnekin Tuupovaaran risteyksen tienoille, loppumatka Ilomantsiin suoraa ja tylsää.

Tie 4800, yksi parhaita pätkiä lähiseudulla.

Ihan pikku vinkki, täällä Puntarikoskella asuu yksi poliisi joka on aika nopsa tilaamaan tutkapartion jos täällä alkaa esiintyä reipasta ajelua. Varmaan puplenkymmentä kertaa ollut partio tänä kesänä. Nuutenhan täällä ei näy poliiseja lainkaan.

Tuota tietoa pitää käyttää hyväksi. Muutama pyörä harhautukseksi, ja muut saa vetää muaalla vapaammin. :thumbup:

www.mchuhmari.com - matkapyöräilijöitä ja rr- ratakuskeja sekä näiden välimuotoja. Jäsenet pääasiassa Joensuun seudulta, mutta jäseniä löytyy Helsingistä Ouluun ja sokerina sopassa on muutama savolainenkin.

Jahas kausi on nyt pulkassa. Pärrä meni tänään talvisäilöön... Kiitos BlackCat:ille ajoseurasta, ensi kesänä taas ajellaan.

Morjesta! Kuopiosta Joensuuhun pari vuotta sitten muuttaneena ajattelin kysellä et minkäslaista meininkiä tällä suunnalle yleensä on? :grin:

Re: Joensuu ja lähiympäristö

Ite mietin samaa, viime vuonna vasta tuli moottoripyörä hankittua joten olen uusi näissä hommissa :D olisi mukava päästä ajelemaan muidenkin kanssa Joensuun seudulla.

Lyhyellä varotusajalla tulee mutta...

Huomenna lauantaina ajattelin lähteä pienen lenkin heittämään. Voisin pyöräyttää vaikka Tulliportinkadun Nesteen kautta klo14 jos joku haluaa letkaan liittyä.

45. Pielisen ympäriajo la. 4.6.2016. Kaikkien motoristien ajotapahtuma keskellä kauneinta Pohjois-Karjalaa!

Useampi tuttu pätkä näkyy merkatun :) Kylläkin harrasteautolla kävin ajelee noita aikanaan. Pitääpäs käydä 2-pyöräselläkin ajelee :thumbup:

Pistän jakoon omat suosikkipätkät, kun sattuvat olemaan valmiiksi kartalla.
https://drive.google.com/open?id=1BssvaxYsKbBdB1SgHeZtXGPO76Y&usp=sharing

edit: Osalla pätkiä on kyllä asfaltti aivan naalin paskaa, mutta se taitaa olla nykyään jo oletus...

Olen itse tulossa joensuuhun kotimaisemiin, sieltä en pahemmin muista kun tuon hammaslahti-kiihtelysvaaralle menevän ja sieltä sit kierolla kohti tuupovaaraa. Millasessahan kunnossa kiihtelysvaarasta kohti röksää (runkotie 4944) mahtaapi olla? :orgmp:

Back