• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Työt haittaa torstain menoja, mutta sunnuntaina voisi ehkä joutaakkin.
062802moto_prv.gif
Ai hitto, mulla yksityiselämä (lue: emäntä) viikonloppuisin alkaa haitata harrastuksia. Pitää suostutella se kyytiin
idea3.gif

No niin tässä alkaa pikkuhiljaa olla loma kärsitty ja taas opetellaan työntekoa. Sunnuntaina voisi ajatella kahvittelua ja pientä ajelua joskus iltapäivästä. Valitettavasti aamusta/ puolilta päivin on mulle vielä liian aikaista.
Mites muut?

Noh, onkos helle näännyttänyt koko porukan kun ei ole mitään eloa täällä?

Mites huomenna marjalan ABC:llä 17:00 kahvit ja sitten vaikka vähän
sport05.gif
. Voi siellä ABC:llä jätskitkin ottaa jos kahvi tuntuu liian kuumalta tällä kelillä.

Tässä Noljakassa pidän matalaa majaani, mutta voin ehkä ryömiä Marjalaan jos joku suostuu kyyditsemään.. Huomenna ei vain kyllä valitettavasti käy kun on pikkuveljen synttärikahveet tuolla Liperissä..
sad_orig.gif

Eli tänään klo 17.00 kaffittelut Marjalan ABC:llä.
Mä saatan totuttuun tapaan myöhästyä taas kerran, mutta kaikki lienee jo siihen tottuneet..
biggrin.gif

Ja tänään rohkeasti myös kaikki "uudet" Joensuun ja ympäristön orggilaiset mukaan.
buttrock.gif

Jaahas, taas oli aktiivisin porukka ajelulla.
Päätettiin sunnuntaina klo. 15:00 lähtee seuraavalla lenkille ja aloitus taas tutulta Marjalan ABC:lta.

Ja Sneb, kyytin sovit jos pääset tuohon Absille.
Yritän pistää tänne infoo jos en pääsekään lähtemään.

Tämänpäiväinen meni ohi kun olin Joroisissa ihmettelemässä miksei siellä ole opasteita Joensuuhun. Helpostihan ko. paikkakunnan sekoittaa Varkauteen..  
blush.gif
En sitten enää jaksanut lennättää, tuli muutenkin 500 kilometriä tälle päivälle.

Sunnuntain fiilikset selvinnee tuonnempana.

Edit: Ja näin sunnuntaina voinen todeta että tupa on pian täynnä sukulaisia joten en nyt kehtaa liueta paikalta, ja voipi olla etten enää ehtisi ajoissa perillekään.

Jaahas, taas oli aktiivisin porukka ajelulla.
Päätettiin sunnuntaina klo. 15:00 lähtee seuraavalla lenkille ja aloitus taas tutulta Marjalan ABC:lta.
Sunnuntai passaa hyvin, ainakin vielä  
biggrin.gif

Laittakaas reittiehdotuksia, jos tulee mieleen..

Ja edelleenkin rohkeesti vaan kaikki lähiseutujen orgit vaan mukaan  
062802jumpie_prv.gif
Tänään siis kaffeen nautintaa ABC Marjalassa klo 15.
Yritän päästä paikalle, pidempään lenkkiin en ehdi mukaan, kun pitää olla jo klo 18 kotona takas
sad_orig.gif

Back