• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...
Kokeillaan torstaita, en tiedä paikkaa tarkemmin mutta yritän katsella netistä/kartalta  
wink.gif
Eli Kuorinka on se levähdysalue Kuopion tien varressa ennen Käsämää, missä on uimaranta ja kioski.

Eli tänään klo 17.30 Kuoringan levähdysalue.
Sää on ainakin nyt pilvinen ja tuulinen, mutta jospa se ei sataisi.

Tulen siis, ellei sada
062802moto_prv.gif

TAAS mie myöhästyin.... Prkl... Eilen illalla en kyl olis minnekään päässytkään, kotioloissa on "jarru", eli 2-v pikkuneiti.
tounge.gif
Mut SILTI, en edes tajunnut teidän suunnitelmia seurailla sen enempää, vaikka niin päätinkin...
confused_orig.gif

Anyway, toiste sit!!!
062802moto_prv.gif

Mä lähden nyt ajeleen jonnekin... Kunhan keksis minne. Jokiasemalla käyntikin alkaa jo kyllästyttää, mutta ehkäpä mä sinne taas eksyn!
033102beer_1_prv.gif
<-siis kahvia.

TAAS mie myöhästyin.... Prkl... Eilen illalla en kyl olis minnekään päässytkään, kotioloissa on "jarru", eli 2-v pikkuneiti.  
tounge.gif
Mut SILTI, en edes tajunnut teidän suunnitelmia seurailla sen enempää, vaikka niin päätinkin...
confused_orig.gif

Anyway, toiste sit!!!
062802moto_prv.gif

Mä lähden nyt ajeleen jonnekin... Kunhan keksis minne. Jokiasemalla käyntikin alkaa jo kyllästyttää, mutta ehkäpä mä sinne taas eksyn!
033102beer_1_prv.gif
<-siis kahvia.
Ens torstaina, jos sääon kohillaan, niin vois käydä ajelemassa. Katsellaan lähempänä ajankohtaa
smile_org.gif

Oli meitä neljä paikalla torstaina, se alkaa olla semmonen vakiomäärä
biggrin.gif
Itse tulin puoli tuntia myöhässä
sad_orig.gif

Ens torstaina, jos sääon kohillaan, niin vois käydä ajelemassa. Katsellaan lähempänä ajankohtaa  
smile_org.gif

Oli meitä neljä paikalla torstaina, se alkaa olla semmonen vakiomäärä  
biggrin.gif
Itse tulin puoli tuntia myöhässä  
sad_orig.gif
Miulla ois jopa torstaina vapaata ja kelikin näytti kait ihan kohtalaiselta. Savonlinnassakin pitäisi tosin silloin piipahtaa, mutta sitten voisi suhata sen Enonkoski-Pehkuvesi-Liperi jne pätkän sinne ainakin näyttäytymään, ajamista tulisi kyllä yhdelle illalle ihan noissa siirtymissäkin.

Huh, että, ihan kaupunkista toiseen. Kaikki
062802jumpie_prv.gif
tälle. Eipä mitään. Kaikkea hyvää myös Joensuun porukoille!

Huh, että, ihan kaupunkista toiseen. Kaikki  
062802jumpie_prv.gif
tälle.  Eipä mitään. Kaikkea hyvää myös Joensuun porukoille!
(Mie en oikeasti tiedä että v***uiletko vai tsemppaat, joten selvennetään tilannetta)

Saatanhan mie sinne ajolenkillekin lähteä, menee vaan varsin myöhäiseksi jos käydään ehtoolla pari tuntia tai pidempi lenkki ajelemassa ja sitten pitäisi vielä siirtyä kotio ja seuraavana aamuna töihin.

Joensuun orggilaiset taas haluaisin tavata siksi että ko. kaupunki on kotini suurimman osan vuodesta.

Joo, niinhän siinä kävi, et työhommelit sotki viime torstain ajelut  
mad.gif
  itse asiassa ei oo koko viikolla joutanut mopon selkään  
bawling.gif
  mutta jospa ensi torstaina onnistuu viimeistään  
smile_org.gif

Monelta ja missä?
Kuorinka? klo 18.00?

Yritän keritä, tiukille saattaa vetää.

Ääh, taas miulle kasautuu kaikenlaisia juttuja huomiseksi. Jos saisin pakolliset kuviot hoidettua iltaan mennessä niin ehdottomasti ehkä voisin tulla paikalle.

Kiva kiva kiva... En sit pääse taaskaan.
bawling.gif

Isäntä on töissä iltamyöhään asti (tod näk, ei voi tietää ku rekkaa ajaa), eli lapsenvahtia ei sit oo ja tää emäntä jää taas kotiin itkemään...

En taida edes yrittää enää ku eitaa ikinä onnistu.Pah.
veryangry.gif

No, ajelen mä aina ku voin. Ainakin tiistaisista Chippeva-käynnistä pyrin pitämään kiinni...
062802moto_prv.gif

Piäkää hauskaa tänään... Ottakaa yks kahvihörppy mun puolesta.
wink.gif

Yrittänyt itsekin päästä sinne Chippewan miittiin, mutta työt estäny pääsyt tähän asti.

Juodaan sitten reilummin kahvia ja syödään pullaa
tounge.gif

Jose on reissussa tällä viikolla, niin ajattelin kysäistä mikä olisi innostus lähteä ajelemaan tällä viikolla. Torstaiksi on luvattu sadetta, joten hyvät ajelupäivät olisivat keskiviikko ja perjantai, tai sitten viikonloppuna. Laittakaas ehdotuksia!

Oma viikko alkoi taas heikosti, näillä mersukuskeilla on selvästi jotain mua vastaan. Maanantaina firman parkkipaikalla vanhempi nainen ajoi moponi yli. Onneksi pyörä säilyi ajokuntoisena ja kosmeettisia vahinkoja tuli mutta v-käyrä nousi taas ennätykseen.
crazy.gif

Mutta katsotaan kehtaanko lähteä mopoilemaan ennen kuin saan edes osan vaurioista korjattua. Toinen vilkku hajosi ja kate lievästi. Sitten naarmuja.
veryangry.gif

MOI! Ehdin sit sittenkin viime viikolla Kuoringalle...
062802jumpie_prv.gif

....harmi vaan, et sattui muitakin tuttuja paikan päälle, jäi orggilaisten kans jutu aika vähiin...
sad_orig.gif

Mut ainaski sain haukuttua kaikki harrikkakuskit homppeleiks.... JA SELVISIN SIITÄ HENGISSÄ!!!
tounge.gif
(tää on vähän inside-juttu, älkää muut pahastuko...ainakaan HD-ihmiset...olin vaan kade.
wink.gif
)

Tänään taas CHIPPEWAlla, kivaa oli ja kahvi maistui. Eikun KAIKKI vaan sinne tiistaisin, jotka kynnelle kykenee! Paras aika siellä oloon on 18-19 välillä, tänään olin tosin puol ysiin asti...

Tällä viikolla mun miittiajot jäänee väliin, Lappeenrannan kokkari vie mut mennessään...
062802moto_prv.gif

Hyviä kelejä kaikille!!!
sport05.gif

Miulla on perjantaina vapaa ja pitäisi tulla käymään Joen kaupungissa. Tosin sekosin Ikeassa ja tuli ostettua sen verran rompetta joka pitäisi siirtää kämpille, että voi olla että joudun tulemaan a***lla. Jos kumminkin olette jossain kahveella niin voisin tulla piipahtamaan edes sinne.

Miittiä sitten perjantaina klo 18 ja paikkana Kuorinka?

Pääsen kyllä itse aikaisemminkin paikalle ellei töissä keksitä jotain palaveriä taas iltapäivälle.

baaa.gif

Back