Jose
New member
Juu tallessa ollaan, vaan oon nyt mopotonHuhuu? Kevät tulee kohta, olettako työ immeiset vielä tallessa?![]()
Ja taitaa mennäkin tämä kesä tälleen. Mukavia ajeluita koko sakille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu tallessa ollaan, vaan oon nyt mopotonHuhuu? Kevät tulee kohta, olettako työ immeiset vielä tallessa?![]()
Tallessa ollaan, pitänee torstaisin kurvailla marjalan ABC:lleHuhuu? Kevät tulee kohta, olettako työ immeiset vielä tallessa?![]()
Mie yritän saada kokonaisuuden nippuun (kuski Joensuussa, pyörä Punkaharjulla ja katteet MikkelissäTallessa ollaan, pitänee torstaisin kurvailla marjalan ABC:lle![]()
Teretulemast joukkoon.noniin...ompas sit tullu missattua tämä "topicci" perusteellisesti...
jos tämmönen aloitteleva tyyppi mahtuu letkaan mukaan hieman naarmusella "muoviluodilla" niin tarkempaa ajankohtaa ja paikkaa ku laittaa tänne niin yritetään olla paikalla...![]()
No pitääpä minunkin ajella illalla Marjalaan.Mie yritän edelleen ehtiä tänään sinne sumpille, tosin katsastus toi mukaan kivoja yllätyksiä joten pitäisi nyt päivällä kuulemma keskittyä kehittämään autoon toimivat jarrut (katsastusmies ei ihan uskonut "toiset on luotuja liikkumaan, ei pysähtymään"-selitystäni).![]()
Mutta jos saan ne kuntoon, jotta pystyn pysähtymään siinä Marjalassa, niin mie olen paikalla joo.![]()
Oiskos huomisen lauantain ajelulle lähtijöitä, joskus päivällä?![]()