• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jögevatreff 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Jögevatreff 2015

Laittakaas kalenteriin :thumbup:

Aeg: neljapäevast pühapäevani 30.07.-02.08.2015
Korraldaja: Jõgeva MC

Mulla aukes ihan vaivatta.

Lienee onnistunut konsepti, kun on koko ajan kasvanut.

Hieno suoritus kun miettii vallitsevia olosuhteita.

Jep, nyt aukesi.
Taisi olla tilapäinen ongelma eilen illalla.

Lähdössä..lähtö vasta pe,koska torstaisin on vettä tullut aikasempina kahtena kertana :;):

Re: Jögevatreff 2015

Hmm.. Pitääpä tsekata kesäloman ajankohta. Vois vaikka kiinnostaakki.

Onko Viron tiet sellaisessa kunnossa että sinne voi ajella muutakin kuin motaria pitkin Tracerillä?
Mites hälyt yms. tarvitaanko?

Onko Viron tiet sellaisessa kunnossa että sinne voi ajella muutakin kuin motaria pitkin Tracerillä?
Mites hälyt yms. tarvitaanko?

Kyllä niitä ajelee kun katsoo etukäteen ettei hiekalle joudu jos moinen ei kiinnosta. Hälyjä ei treffeillä tarvii..en ainakaan minä.

Muutamana vuonna tuolla on tullut käytyä, on tosin majoituttu alueen ulkopuolella. Ihan jees paikka ja meno, paljon suomalaisia.
Pikku lisäturvana alueelle kun menee laitetaan kypärään ja pyörään saman numeron tarrat, niitä seurataan sitten kun pyöriä viedään ulos alueelta.

Hyvä video, paistaispa aina aurinko...
En voinut välttyä käsitykseltä, miten sen nyt nätisti sanoisi...että tuolla salskea pitkätukkainen nuori mies olisi hieman harvinaisempi tapaus.

Hiljasta oli tänään mutta jos se vielä vilkastuis..
20150408_125051e47fd.jpg

Onko miten villi meno majoitusalueella? Saako kamat olla rauhassa teltassa? Jospa sitä löytäis ekaa kertaa tiensä Jögevalle tänä vuonna.

Onko miten villi meno majoitusalueella? Saako kamat olla rauhassa teltassa? Jospa sitä löytäis ekaa kertaa tiensä Jögevalle tänä vuonna.

Ihan ok meno ja kamat on saaneet olla rauhassa ainakin sen 8 kertaa, kun olen käynyt. Enää ei jaksa, viimeinen kerta oli jo jokunen vuosi sitten.

Back