Joku kippas moponsa hetki sitten

CebariTonni

New member
.. Kehä I:den ja ja Hämeenlinnan väylän liittymässä siinä jyrkässä mutkassa joka nousee pohjoisesta tullessa ja kääntyy 270 astetta kehälle itään. Liekö vetäny ulkokaarteen kaiteeseen. Palokuntaa ja poliiseja ainakin paikalla.

Mä kans kurvasin ohi, olikohan Kawa ZR 750 harmaana. Etuputket solmussa ja veritippoja keskitiellä. Lanssimiehistö oli paikalla ja kuski sisällä. Kuiva keli ja vähän outo paikka vetää kaiteeseen? Mitähän tapahtunu???
Toivottavasti selvitään siteellä ja teipillä...

Mä kans kurvasin ohi, olikohan Kawa ZR 750 harmaana. Etuputket solmussa ja veritippoja keskitiellä. Lanssimiehistö oli paikalla ja kuski sisällä. Kuiva keli ja vähän outo paikka vetää kaiteeseen? Mitähän tapahtunu???
Toivottavasti selvitään siteellä ja teipillä...
Sehän on aika tiukka kurvi, siihen kun ajaa, tuntuu että se ei lopu koskaan  
omg.gif
Oon ittekkin talvella meinannu vetää pitkäks autolla vaikka onkin niin tuttu kurvi... jos en väärin muista niin se vielä kiristyy loppuvaiheessa... joo niinhän sen tosta google mapsistakin näkee

ramppi

Tosta kuvasta kyllä näkee että on ollut piirtäjällä harppi hukassa!!
Mut tossahan se klo 9 paikkeilla oli kippaus.

Mulla oli kanssa ohjelmaa viime kesänä kyseisessä liittymässä. Silloinen kawa otti sadekelillä ilmeisesti öljyä eturenkaaseen ja tanko rupesi vispaamaan edestakas. Eikä hommaa helpottanu yhtään perseessä roikkuva kotilo. Vauhtia oli alle 40km/h, selvisin onneksi pelkällä säikähdyksellä.

Viime talvena siinä oli autoja pihalla useita päivässä. Kaiken lisäksi kallistus mutkassa on hanurista. Samoin se on toki Kehältä Hämeenlinnatielle Tsadiin päin käännyttäessäkin. Ko risteyksen suunnittelijan huippusaavutus on Kehältä lännestä tullessa Tampereen suuntaan kääntyminen. Saapi vähän pyöritellä. Kiihdytyskaistojahan siellä ei käytännössä ole mihinkään suuntaan. No ehkä itään Kehälle, kun on ensin selviytynyt tuosta rampista.

Soon kaiken kaikkiaan hieno ja viihdyttävä risteys-/ramppialue. Useita kertoja vuodessa pääsee seuraamaan aitiopaikalta Kehä I:n muuttumista parkkipaikaksi kun ramppien reunoilta kaavitaan sinisten vilkkujen hohteessa mopoja ja autoja.

Back