• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joululahja ducateilleni ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabio T.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Fabio T.

New member
Hitto, kun olen vielä vaiheessa, minkä lahjan antaisin Ducateilleni !!... Vaimolle ja lapsille olen jo lahjat ostanut, mutta uskollisille ratsuilleni on vielä lahjat ostamatta...

Pitäisivätköhän he oktaaniboosterista ??

Tallissa soi jatkuvasti CD:ltä moottoripyörän pärinää ja rokkia...sanotaanhan sitä, että esim. lehmät lypsävät paremmin, jos niille soitetaan musiikkia...pätee varmasti myös mopoihin, eli kulkevat kovempaa.. !?

...missä ..tussa Diapamini ovat ?

Osta niille Honda kaveriksi
062802jumpie_prv.gif

Lupaa niille viedä eltsuun
sitten aurinkoiseen hietsuun

Oottavat sit kiltist kesää
kaunistavat sinun pesää
tounge.gif

Jaa... Itse mietin kovasti S4R:ään putkistoa, CPU:a, putasria ja nokkia... jäi ostamatta kun ei ollut budjettia niihin.

No itse sain lahjaksi Ian Falloonin kirjoittaman kirjan "Ducati Desmoquattro superbikes". Siinä on Supermono, 851, 888 ja nykypäivän Hyperit. Ihan loistavaa luettavaa.

Samoin lukemista tuli lisää... "Soft science on road racing by Keith Code", tuon luettuani pitäisi kuulema minunkin mennä paaaljon lujempaa ensi kaudella. Nähtäväksi jää. Mielenkiintoinen kirja kuitenkin. Paljon hyviä pointteja ja vinkkejä.

Osta Fabio uudet kunnon öljyt ja tee niille mopoille kunnon huolto, siitä ne tykkää.
biggrin.gif

Joululahjaa?

Vahasin 749:in juuri ennen joulua, taas.
Mietin hetken, josko ostaisin Bitubon ohjausiskarin, ehkä takaiskarin. Uuden tuulilasin tilasin jo varalle.

Lisäksi 749 saa ihan uuden Leovince-äänenvaimentimen alkuperäisen tilalle, kun sisäänajo on ajettu
cool.gif

tounge.gif
mille on kova sutimaan....ja ehkä keuliikin...osta sellanen..
033102bebe_1_prv.gif
vois tulla pikku duke....
bowdown.gif

Lisäksi 749 saa ihan uuden Leovince-äänenvaimentimen alkuperäisen tilalle, kun sisäänajo on ajettu
Oletko tarkistanut miten takuuasiat menevät jos laitat Leovincen?
No, se on vähän monivivahteinen juttu. Takuuhan ei ilmeisesti ole voimassa, putkiston ja mahdollisten moottorivaurioiden osalta, mikäli syy-yhteys voidaan todeta olevan jälkikäteen asennetussa putkistossa. Jos vaikkapa takaiskari sylkee liemet ulos, takuu on edelleen voimassa.

Toki punnitsen asiaa vielä, mutta maahantuoja pyytää vähän turhan paljon putsari-ecu-piippu-sarjasta.
sad_orig.gif

Ainakin tällaiselle persaukiselle maalaiselle 1700 € on vähän turhan paljon...

Täytyy vielä harkita asiaa...

Ainakin tällaiselle persaukiselle maalaiselle 1700 € on vähän turhan paljon...
omg.gif

Aika kallista...
elämä on.

Mutta ihan oikeasti ihan mitä vaan EI TARVITSE, vaikka niin itselle uskottelisikin. Tuo 1700 € on meinaan sen verran paljon kuitenkin, että en ihan hevillä sitä maksa jostain äänenvaimentimesta. Vaikka kuinka olisi erikoinen...

Noh... Leovince maksaa yli 2100 €, joten ei sekään ole "halpa", mut hieno.

...noh kyllä se hyvä huolto (odotettavissa oleva) ja hyväily erogeenisille alueille (imukanavat ja "pervot" pakokanavat) oli "nannaa" tänäkin jouluna...

... lisäksi kahvikupillinen monisteöljyä jouluaattona keulan eteen....

Samoin lukemista tuli lisää... "Soft science on road racing by Keith Code", tuon luettuani pitäisi kuulema minunkin mennä paaaljon lujempaa ensi kaudella. Nähtäväksi jää. Mielenkiintoinen kirja kuitenkin. Paljon hyviä pointteja ja vinkkejä.
On se hyvä, että sinäkin vihdoin sait tuon kirjan. Itse lahjoitin sen allekirjoittaneelle vuonna 1991.
tounge.gif

On se hyvä, että sinäkin vihdoin sait tuon kirjan. Itse lahjoitin sen allekirjoittaneelle vuonna 1991.  
tounge.gif
Juu, niin päin sitä itteään tuli viime kaudella ajettua että nyt on parempi perehtyä teoriaan paremmin. Ts. aloittaa se perehtyminen, eikä aina yritä kaikkea tehdä kantapään kautta.

Tuo painos on muuten 1998 vuodelta, pukin mukaan uusin painos mitä kyseisestä kirjasta löytyi. Hyvältä se ainakin tähän asti on vaikuttanut ja pari "ahaa" -elämystä siitä on irti saanut.

Tuo painos on muuten 1998 vuodelta, pukin mukaan uusin painos mitä kyseisestä kirjasta löytyi. Hyvältä se ainakin tähän asti on vaikuttanut ja pari "ahaa" -elämystä siitä on irti saanut.
Vuonna 1986 Keith Code julkaisi kirjan "The Soft Science of Road Racing Motorcycles", johon minä viittasin. En tiedä olisiko tuo sinun kirjasi päivitetty teos asiaan liittyen. Niin tai näin, ehdottoman hyvää lukemista myös tällaiselle mummolle, suosittelen. Myös hyllystä löytyvä Coden "Twist of the Wrist II" opus on vallan mielenkiintoista tavaraa näin vuosienkin jälkeen.

Joululahjat jäi nyt pyörälle ostamatta, mutta jos uutena vuotena avaisi tallin ovet ja antais jytistä...Kyllä jää naapurin thunderkingit sun muut "kiinalaiset" kakkoseks
tounge.gif
...heh

Oletko tarkistanut miten takuuasiat menevät jos laitat Leovincen?
No, se on vähän monivivahteinen juttu. Takuuhan ei ilmeisesti ole voimassa, putkiston ja mahdollisten moottorivaurioiden osalta, mikäli syy-yhteys voidaan todeta olevan jälkikäteen asennetussa putkistossa.
Käytännössä koko takuu katoaa kun vaihdat väärän merkkisen putken. Näin ainakin maahantuojalla toimitaan. Kokemusta tästä kahdesti.  
nixweiss.gif

Back