• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jousitusexperttejä,löytyykö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ktr66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ktr66

New member
Pistäkääpäs tietoa,jos löytyisi pääkaupunkiseudulta asiantuntevaa
palvelua sporttipyörän jousitusasioissa.Olen itse tähän asti itse pärjännyt, mutta nyt hiipii mieleen millaisen säväyksen ammattilaisen työ antaisi.

Skog Racing Otalammella ja Gustafsson Karkkilassa ainakin. Molemmat enempi pelkkiin iskareihin keskittyneitä pajoja.

Lainaan hiukan tätä ketjua, mikäs on sen puulaakin nimi Oulussa, joka on expertti iskareissa/jousissa??

Gustafsson on ihan syvältä . Teki etupään öhlinssin sisuskaluilla , laittoi
Väärän jousen, toisessa putkessa 25 milliä enemmän öljyä ku toisessa ja kusetti vielä laittamalla jonkun helvetin alumiini holkin korvaamaan "väärän" pituista jousta . Ikinä en moista mestaa suosittele.
Ilu racing mankkaalla tai mjl huolto Malmilla

Ilulle tai Motovillelle veisin /vien omat iskarini huollettaviksi talven aikana. Molemmista uskallan sanoa, että luotettavia kavereita jotka tekevät mitä lupaavat ja jälki on hyvää.

Mulla on käsitys (joka voi olla väärä), että Gustafsson ja Skog keskittyvät enemmän cross/endurokeppeihin. Molemmilla olen näitä tyytyväisenä asiakkaana teettänyt. Crosseissa kun ei ole esijännityksen säätöä, sellaisia tehdään alumiiniholkeilla. Omassa CRF:ssä on nytkin sellaiset.

Crossinkin huollatin viimeksi Motovillellä, jota voin myös varauksetta suositella.

Gustafsson Racing on kyllä tehnyt/ tekee alustan myös asfaltille.
Mutta kurapuolella tosiaan osaaminen on kyllä ehdotonta.
Etenkin, jos tarvitaan muutoksia.

Ihmettelen kyllä kovasti aiemmin kirjoittaneen kantaa ja kokemusta, avaisitko vähän, missä tilanteessa ymmärsit joutuneesi kusetetuksi?
Mitä iskareillesi oli tarkoitus tehdä? Miten tilanne hyvitettiin?

Kummastuttaa vain, kun ei jotenkin kuullosta Petterin tapaiselta touhulta.

Back