• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joutsa CC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMax
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin, lähtöluettelo ilmaantunut. Tuolla luki että edellisen kisan menestyksen mukaan tulee lähtöpaikka joten ihmettelen taas miten mulla on noin pieni numero. Ilmeisesti tosi paljon ekaa kertaa koittavia tai jotain? Noh, sillä mennään ja samalla taktiikalla kuin viimeks, vauhti sellaista että jaksaa ajaa putkeen maaliin. Nyt vaan on enemmän pattia tarjolla jos se reitti on sama kuin 2009.
Tsemppistä kaikille taas

Kari #251
Noniin, sitten pitää laittaa numerot tilaukseen...
Näyttävästi tajusivat jättää mut melkein koko porukan hännille etten ole pahasti jaloissa pyörimässä
tounge.gif

Vieläkun uusi takarengas saapuisi postista niin pääsisi edes jotenkuten etenemään...

Joo, viimeistely-reenit päättyi just, taas on onpelukone tikissä
biggrin.gif
Viivalla taas nähdään
cool.gif

Mä odottelen vieläkin rengasta...huoh...meinasin että se ois tullut jo tiistaina niin olisi kerennyt vielä testaamaan sen kanssa. Näyttää olevan jo Suomessa kuitenkin,eli ehkä saa sen alle lauantaihin mennessä.
wink.gif

Ei näytä tulevan hirveän kuuma keli kuitenkaan, saattaa ennemminkin rapa lentää. Harrastaako kukaan noita repäisykalvosysteemejä?

Mä kyllä laitan rollerit kiinni tohon kisaan. Ihan varma asia että kostealla kelilla katoaa näkyvyys ilman jotain vastaavaa systeemiä. Ja ilman laseja, noh siinä nyt vaan ei ole mitään tolkkua...

noni noni, mites porukalla meni?
smile_org.gif

kehuskelin liikaa luottopeliäni lähdössä ja vaihteensiirtäjä hajos, ajelin maaliin asti kakkosella 2 viimestä kierrosta...  
tounge.gif

olin silti 86!  
biggrin.gif

Huhhei, olihan taas. Reitti oli kyllä tosi maukas. Vielä kun oppisi ajamaan tollasta pehmeää hiekkaa jota siellä crossiradalla oli aivan liikaa
biggrin.gif
.
Startti meni hyvin ja heti alussa Madmax paineli ohi niin että pölisi. Kaaduinkin vielä suht alussa kun keula haukkasi mutkassa. Sitten kierroksen loppupuolella Soikka paineli ohi kuin tuulispää. Ekalla kierroksella se paha mäki meni just just ylös. Toisella kierroksella Madmax tulikin sitten taas selkä edellä vastaan ja mäessä sitten jotain häsläsi ja meinasin ajaa yli, ei osunut onneksi. Oma ajo jatkui tasasta tahtia, muuten meni ihan ok mutta se pehmeä oli ihan myrkkyä. Jossain vaiheessa Soikka olikin reitin varressa parkissa. Viidennellä kierroksella päästin porukkaa ohi ja huomasin että Titu oli samassa kasasssa. Karkuunhan ne meni mutta jostain syystä kuudennella kierroksella sain taas Titun kiinni. Sitten mentiinkin hetken aikaa hyvää vauhtia itselle mutta crossiradalla pieni virhe ja jäniksen häntä katosi. Sitten taas omaa ajoa. Vikalla kierroksella ainoasta onnettomasta kivikosta ohitettavan avustamana pusikkoon
biggrin.gif
. Siinä sitten tuli aika monta ohi mutta kuitenkin maalissa 70/121. Omaan ajoon olen tosi tyytyväinen ja sijoitus on parikymmentä korkeampi kuin oli tavoite. Hieman kovempaa olis voinut ajaa koska voimia oli aivan liikaa maalissa.

Hieno kisa taas ja hyvä fiilis. Tästä o hyvä jatkaa seuraaviin koitoksiin
smile_org.gif

Huh huh! Täällä suunnalla ei voi sanoa että jäi voimia varastoon, mutta tavoitteeseen päästin eli viimeiksi ei jääty. Sijoitus 109/121 vaikka olin varma että saan viimeisen maaliinpääsijan viitan harteille.

Kisahan alkoi oikein loisteliaasti kun viereinen kaveri potkaisi crossipyörän irtonaisen tukijalan mun pinnojen väliin (mitä en tietenkään nähnyt), vaan ihmettelin että mikä pyörälle tuli kun ei liiku ja muut painelevat jo pusikkoon. Luulin että takajarru on jotenkin lukossa, mutta onneksi sen toisen sällin kaverit näkivät tilanteen ja tulivat nykimään tukijalkaa pois mun pinnojen välistä!

Turvalleen tuli mentyä lähes 10 kertaa, välillä muidenkin avustamana
wink.gif
,ja se verotti voimia melko rankasti. Toisella ja kolmannella kierroksella ohitin yhdet kaverit varmaankin kolme kertaa, ja aina ohituksen jälkeen turvalleen
biggrin.gif

Kisan puolivälissä olin jo aivan valmis, ja loppumatka meni aivan neitivauhtia jolloin nopeammat alkoivat painella kierroksella ohi.

Pitänee päässä ihan oikealle enduroradalle treenaamaan, ei ole tommoista pattipolkua tullut ajeltuakaan. Se crossirata oli täyttä helvettiä mulle, järkyttävän pehmeää hiekkaa ja pyörä ei mennyt senttiäkään suoraan!
omg.gif

Vaikka tässä nyt jonkinlaisessa fyysisessä kunnossa on, niin olin aivan p*skana kun pääsin maaliin (ehkä liikaa yrittämistä ja kaatoja?). Kädet olivat valmiit jo puolessa välissä kisaa...
sport05.gif

Holaa!

Joo, kotiin on päästy, äijä ja kalusto ehjänä, henkinen puoli onkin sit jo ihan toista. Siellä lähtöä odotellessa ehdittiin pitää pienoinen .ORG-meeting ja hiottiin taktiikoita. Ite tosiaan pääsin (ilman järjen häivää) syöttään heti startissa pitkää lankaa onpelukoneeseen ja tikki oli kohdillaan. Vaan vasta 4 vuoden lajin harrastaminen kostautui TAAS kerran pieniin, poikamaisiin virheisiin. Hyvä ajorytmi katosi kun stumppasin pyörän garsen mainitsemaan kimuranttiin mäkeen. Siitä sitten yli-yrittämisellä järjetöntä sohlaamista kunnes reilun tunnin jälkeen oli aika pitää melko kovaääninen puhuttelu itselleen kypärän sisällä. Siinä kohtaa oli jo vauhti vakiintunut ja itsetutkiskelun jälkeen sovin kaikkien sivupersoonieni kanssa ett sijoitukset on tässä, yhtenä osana maaliin, siinä lopputavoite. No jotain diipa-daapaa siinä viimeiselläkin kierroksella vielä ehti sattua ja jokusen sijan jouduin vielä luovuttaa paremmilleni. 97/121 tuloksella ei vielä kuuhun mennä mutt pääasia on aina ollut ett hiki tulee hianossa hommassa, näin siis tänäänkin. Ei muuta kuin seuraavaa kapinaa Heinolassa 3.9. odotellessa...

Ekaksi pikku korjaus tuohon Maxin edelliseen. http://fin-enduro.com/k-smk/kisa/ eli yksi kisa on ennen Heinolaa...

Hieno kisa ja hieno reitti. Sadekkaan ei sitten tullut, vaikka sitä ennustettiinkin aika hyvillä kertoimilla. Ainoa asia mikä harmittaa, oli oma Roopeankkamaisuus. En sitten raaskinut vaihtaa uutta etusta, vaikka vanha ei enää ollut paras mahdollinen. Uusi päällikumi olisi autossa jo ollut, mutta olis pitänyt investoida isompihalkaisijalliseen solusisuriin. Mutta kun ei budjetti antanut myöden niin ei...

Tulos silti ihan kohtuullinen 64

Garsen ja MadMaxin kanssa treffattiiin paikan päällä. Oli mukava nähdä teidät livenä!

hieno homma että porukka pääs ehjänä maaliin!
062802jumpie_prv.gif

juu ja tosiaan oli mukava nähdä täältä porukkaa siinä lähdössä, tarvii seuraavissakin kisoissa morjestaa vähän paremmalla ajalla!
paitsi että taitaa multa jäädä ainakin jyväskylän kisa väliin ku sillon muuta ohjelmaa, mutta heinolaan ainaki ja hondalla tietenki...
tounge.gif

Jutut kuulostaa just siltä et olis itekin pitänyt olla mukana ajamassa. Ainakin Garsen puheiden mukaan baana olis ollut sellaista mistä itse tykkään. Noh, aina ei voi päästä mukaan. Tässä olis kuitenkin naatiskelupätkää Askolan kosteilta poluilta, viime viikolta: http://www.youtube.com/watch?v=nydMbCcAB1M

Garselle kiitokset kameran lainasta. Juhannuksen jälkeen treenataan kunnolla Seinäjoen mutkamäkeen
smile_org.gif

Tässä olis kuitenkin naatiskelupätkää Askolan kosteilta poluilta, viime viikolta:
Eikös tämä ollut joku yleisempi ajopaikka? Siis että maksamalla pääsee kuka tahansa ajamaan?

Onko tarkempia tietoja / koordinaatteja?
Jep, onhan tuo.

Muistaakseni offroadpro:n sivuilta löytyi tarkempia kordinaatteja. Mä olen tuonne vaan mennyt muiden mukana ja poiminut maksulaput sekä maksanut ajoni.

Pääpiirteittäin tuo paikka löytyy Mäntsälän ja Porvoon välistä, Askolasta. Osoitetta en tuonne tiedä.

Back