Huh huh! Täällä suunnalla ei voi sanoa että jäi voimia varastoon, mutta tavoitteeseen päästin eli viimeiksi ei jääty. Sijoitus 109/121 vaikka olin varma että saan viimeisen maaliinpääsijan viitan harteille.
Kisahan alkoi oikein loisteliaasti kun viereinen kaveri potkaisi crossipyörän irtonaisen tukijalan mun pinnojen väliin (mitä en tietenkään nähnyt), vaan ihmettelin että mikä pyörälle tuli kun ei liiku ja muut painelevat jo pusikkoon. Luulin että takajarru on jotenkin lukossa, mutta onneksi sen toisen sällin kaverit näkivät tilanteen ja tulivat nykimään tukijalkaa pois mun pinnojen välistä!
Turvalleen tuli mentyä lähes 10 kertaa, välillä muidenkin avustamana
,ja se verotti voimia melko rankasti. Toisella ja kolmannella kierroksella ohitin yhdet kaverit varmaankin kolme kertaa, ja aina ohituksen jälkeen turvalleen
Kisan puolivälissä olin jo aivan valmis, ja loppumatka meni aivan neitivauhtia jolloin nopeammat alkoivat painella kierroksella ohi.
Pitänee päässä ihan oikealle enduroradalle treenaamaan, ei ole tommoista pattipolkua tullut ajeltuakaan. Se crossirata oli täyttä helvettiä mulle, järkyttävän pehmeää hiekkaa ja pyörä ei mennyt senttiäkään suoraan!
Vaikka tässä nyt jonkinlaisessa fyysisessä kunnossa on, niin olin aivan p*skana kun pääsin maaliin (ehkä liikaa yrittämistä ja kaatoja?). Kädet olivat valmiit jo puolessa välissä kisaa...