• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Juhannus 2008 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voishan tuota rata-ajoa pitkästä aikaa koittaa.
smile_org.gif
Nykysellä pyörällä en ookaan vielä radalle saakka eksyny.

Majotus täytys viel hankkia...

äh.. mä tarkoitin siis että mikä hotelli se sellanen on, joka kehtaa olla juhannuksen kiinni.  
biggrin.gif

sad_orig.gif
Niinpä niin. Tyhmä minä!

Ne on varmaan itse ajamassa Kemorassa tietty
biggrin.gif

Sinneppä tulossa...taas
Btw tuo foxmanni oli suljettu viime jussinakin. Mut kyl siellä silti sai yötä olla. Meil meni viimevuonna ilmottautuminen viimemetreille ja majoitus kans. Soitin hotelliin ja no problem avaimet löytyy sieltä ja sieltä, maksu pöydälle lähtiessä. Aamiainen ym systeemit eivät kylläkään sit toimineet. Hinnakas oli kyl, 2 hengen huone lisävuoteella 1 yö ei aamiaista ym 90€ muistaakseni...

Foxmanni vahvisti varauksen juhannukseksi, eli näköjään samoilla systeemeillä kun viime jussinakin mennään. Siis hotelli auki vain nukkumiseen, ei ruokaa eikä muutakaan viihdykettä tarjolla

Olisiko tästä apua majoitusongelmiin? Sijaitsee Halsuan puolella Halsuanjärven rannalla ja on ihan kiva paikka, taitaa juhannuksena olla jotain ohjelmaakin? Matkaa Kemoralta n. 10 km.

http://www.masala.fi/index.html
Masala on ihan jees paikka. Yövyttiin siellä Bomber Weekendin aikaan 2003. Ei tosin ollut ainakaan silloin ihan yhtä tasokas kuin Huhtaniemi, mutta matka ei ole liian pitkä radalle. Masalassa on hyvä ranta ja patio!  
thumbs-up.gif

Oishan tuonne mukava tulla ajeleen. :/ Mutta taitaa mennä ensimmäinen kesä tuon uudemman pyörän kans opettelussa. Nii että minä käsken pyörää eikä pyörä minua.
biggrin.gif

Kyä mää mieluummin olen Jussina rantasaunan rappusilla kaljapullon kanssa heinänkorsi suussa kuuntelemassa kuikan huutoa.
wink.gif

Kyllä se kieltämättä kuulostas hyvältä ku sais vähä testailla pyörän sekä ihtensä rajoja sielä radalla.
smile_org.gif
Pitää laittaa vakavasti harkintaan jos sitä pääsis mukaan.

Meillä on pari EAK:takin paikalla joten neuvoja ja vinkkejä saa varmasti kunhan vaan kysyy...
wink.gif

Mukaan vaan, juhannus radalla on erinomainen vaihtoehto normikännäämiselle.

Jo vain eak paikalla, ja mieluusti saa neuvoa oranssiakin
smile_org.gif
.

Oikeestaan vaikea keksiä parempaa tapaa viettää Jussia.

Foxmanni on juu joustava pulju ja majoitus järjestyy, vaikka hotelli olisikin kiinni. Itse raahaan "kiskan" pakun perässä, joten majoitus melko varma. Jos joku äänettömästi nukkuva jää taivasalle, pääsee Hobbyyn koisaamaan.

t. Hanski

Back