Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos normi setti niin kohtuullisesti tai jopa reippaasti osallistujia. Tilaa kuitenkin kohtuudella joka ryhmässä. Iltageimit paljolti riippuu osallistujista, mutta jos vain keli suosii niin jotain voisi koittaa keksiä... Ainakin saunomista ja kaljanlippasua sekä todella huonoa seuraa...
Ilmottauduttu on. Majapaikkaa vielä varmistetaan kun taisin varata jo viimevuonna mökin HuhtiksestaPari paikkaa vapaana mökissä Huhtaniemessä to-su ajalle, ota yhteyttä jos kaipaat majoitusta ja olet sisäsiisti ja kuorsaamaton![]()
Mökki täynnä.1 paikka vapaana huhtaniemessä olevassa mökissä to-su.Soitto tai mielummin viestiä tonne org boxiin.
Ugh
Mahtuu mahtuu.... Keskimmäisessä on tiiventä, mutta ei vielä mahdottoman ruuhkaista...Mahtuuko vielä radalle yksi kilvettömällä räpistelevä juhannusta viettämään?
Hanski on tulossa luulisin että samoin puoliautomaatti...Kyllä siellä on jengillä mukana manuaalisia renkaan vaihto härpäkkeitä, varmaan itse joudut vaihtamaan mut neuvoja kyllä saa. Jos Hanski paikalla niin sillä on sellanen puoliautomaati![]()
Hieno homma, ei tartte hätäillä renkaiden vaihdossa täällä vaan nappaan renkaat mukaan ja säädetään sitten paikalleen radalla. Voinen itse vaihtaa joskun työkaliut löytyää ja joku neuvoo ja vähän auttaa tarvittaessa!Hanski on tulossa luulisin että samoin puoliautomaatti...Kyllä siellä on jengillä mukana manuaalisia renkaan vaihto härpäkkeitä, varmaan itse joudut vaihtamaan mut neuvoja kyllä saa. Jos Hanski paikalla niin sillä on sellanen puoliautomaati![]()