Juhannus ajot Kemorassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja minä sitten olin se jonku, joka jtz:n seurassa roikkui...
tounge.gif
Helpottaa hieman hänen hommiaan, voi minun napsimat kuvat huoletta heittää mappi ö:hön, ei tarvi editoida
tounge.gif
Ei löytyis karusellista tai jostain nopeesta kurvista meikäläisen kuvaa? musta oranssi honda ja kuskilla sellanen kirjavanneonvärinen kypärä ja musta valkoinen arlen nessi puku

Tossa oli muutama mutta ne oli vissiin kahvilasta, minkä ajoin kaikkein eniten päin persettä...ja hiljaa
biggrin.gif

No niin sitä olis käyty eilen jatko tutkimuksissa ja ottivat viipalekuvat kädestä. Löytyi vielä yksi murtuma lisää. Tänään leikataan kätönen kuntoon joten saattaa olla muutama päivä ettei mitään tekstiä ilmesty minun toimestani. Ei oikein nytkään meinaa kirjoittaminen onnistua. Kipulääkkeet ei auta (siis nuo suunkautta nautittavat) vaikka Tramal on lääke ja 200mg vahvuus. Ilmeisesti sieltä on ihan aikuisten oikeasti jotain rikki... Lääkärillä oli kyllä mielenkiintoinen kommentti kun sunnuntaina katsoi kuvia "on kyllä surkean näköinen ranne"

Ei löytyis karusellista tai jostain nopeesta kurvista meikäläisen kuvaa? musta oranssi honda ja kuskilla sellanen kirjavanneonvärinen kypärä ja musta valkoinen arlen nessi puku
Täytyy käydä vielä noita kuvia läpi, onhan noita useampia tuossa muistikortilla. Lauantaina ainakin kuvauspaikkoina olivat varikkosuoralta pääsuoralle oleva mutka ja sitten kahvion mutka... ja keikkuihan jtz siellä aidankin päällä välillä kuvaamassa. Ihan kaikkia ajovuoroja ei kuvailtu (silloin kuvia olisi miljoona) - se miten porukkaa sattui juuri kuvaushetkillä olemaan ajamassa näkyy kuvista...

Periaatteessa kaikki kuvattiin, jotka radalla ajoivat silloin, kun kameran kanssa liikenteessä oltiin. Jopa useammalla tyylillä
tounge.gif
Hyvää harjoitusta kamerankäytössä meikäläiselle...

löytyskö yhtään kuvaa sinisestä r6 jammusta kuskilla musta valkoset nahat ja valko sini punanen potta... perjantaina olin ajelemas. en ainakaa huomannu itteeni noista kuvista
nixweiss.gif
ois jännä kattoo miltä se oma meno näyttää
sport05.gif

Jep, hupaista oli huristella radalla (huristelua se minun rata-ajo vielä? onkin...)

sanoi:
Assari "Stellan" kiittää, kumartaa ja toivottaa kaikki tervetulleiksi
uudestaan (9.7 & 3.8)

Onko em. päivämäärät avoinna kaikille halukkaille? Ilmoittautumiset, ryhmäjaot, yms systeemit kuten juhannusajoihin?

Oli oikein mukava viettää juhannus Kemorassa - selvin päin. Mun "hifisilmä"  
baaa.gif
ei kyllä huomannut kuvaajavaihdoksia, koska hyviä kuvia oli kaikki. Kiitokset vaan mukavasta reissusta kaikille ja Markukselle toipumisia.  
thumbs-up.gif

Noniin, sitten on loputkin kuvat nähtävillä.
smile_org.gif

Koitanpa katella noita pyyntöjä jos sattuisi muistikortilla olemaan. Suurinpiirtein kaikki on kyllä galleriassa, mutta katsotaan jos löytyisi. Sittenhän voi olla että on käyny niin huono tuuri että ei oo tarttunu kuviin kun ei ehditty kaikkia ajovuoroja kuvaamaan...

Jepu....eli on vissiin todettava etten ole kauhean kuvauksellinen
sad_orig.gif

Yli tuhat kuvaa ympäri rataa ja meikäläinen tallentunu 3:een napsuun. Ja sattui vielä niin, notta kaikki 3 samanlaista ja samasta kurvista samasta kohtaa ja saman stintin aikana. Ja kyseessä kurvi, jota en saanu koko jussina kertaakaan ajettua oikein ja nätisti läpi eli se S****anan kahvilanmutka
biggrin.gif

*tyytyy kohtaloonsa*
pftroest.gif

Jep, hupaista oli huristella radalla (huristelua se minun rata-ajo vielä? onkin...)

sanoi:
Assari "Stellan" kiittää, kumartaa ja toivottaa kaikki tervetulleiksi
uudestaan (9.7 & 3.8)

Onko em. päivämäärät avoinna kaikille halukkaille? Ilmoittautumiset, ryhmäjaot, yms systeemit kuten juhannusajoihin?
Kyllä 9.7 pyörähtää samanlainen setti. 3 ryhmää ja enska.

Ilmoittautumiset WBR sivujen kautta. Mikäli ilmoittautuneita on tarpeeksi niin päivä järjestetään. Joten jos olet tulossa laita ilmo tulemaan.

Pyydän kaikki kuitenkin huomioimaan että kyseessä on sitova ilmoittautuminen ja niiden perusteella päätetään "pystytäänkö päivä järjestämään / onko tarpeeksi ajajia"

Siinähän on hyvä tulla jo sunnuntaina katsomaan kisat kemoraan.
biggrin.gif

~Stellan
tounge.gif

Kyllä sitten vaan oli noin paska tuuri kuvien kanssa, jos ei oo mistää muistikorttien syövereistä löytyny ees huonoja kuvia meikäläisestä muualta ku siitä perkellen kaffelankurvasta...*Sob*
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Back