Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari kertaa letkassa ollut mukana. Ihan ok hommaa, porukastahan se on kiinni. Tykkään ajella hiekkateillä ja siihen ei ole ajoseuraa --> jos jotakuta kiinnostaa pikkuteitten ajaminen, oli pinta mitä vaan, niin minusta saa kyllä seuraa!

Terveeks!
Tässä voisi taas aktivoida tätä omaakin kimppa-ajelua tulevalle kesälle. Kesä -13 meni hiljaiselossa kun ei ollut pyörää, mutta nyt sellainen taas on, eli baana kutsuu.

Ite olen messissä aina kun suinkin voin, mutta oma duuni hiukkasen hankaloittaa kun saattaa yllättäen ollakin menoa.

Lutakon satama on ihan ok kokoontumispaikka, mutta nuo risteilyt hiukan ruuhkauttaa sitä ja satama kahvilasta lähtiessä tahtoo letka repeillä. Eli jokin muu paikka voisi olla parempi..minun mielestä..

Satunnaisesti sitä itsekkin kaipailee ajoseuraa, nyt on pyöräkin sellainen että pääsee hiekkateitä ajelemaan, ja niitähän riittää. Toki asfalttikin kyllä menee!

Viimeisinä kertoina kun itse olen kynnelle kyennyt, letka starttas tourulan nesteeltä. Siinäkin tosin aika monet liikennevalot välissä. Kenties paras starttipaikka voisi olla joku aakkos asema kaupungin laidalla...

Mutta ajeluissa ollaan ehdottomasti mukana ja letkaan saan mukaan yleensä pari kaveriakin jotka ei aktiivisesti tätä foorumia seuraile. Pieni siirtymä soratietä ei pelota, mutta pisemmät matkat mieluummin kestopäällysteellä :)

Morjensta pöytään tämän vuoden osalta!

Letkoissa mukana myös, kunhan suurinpiirtein pikitiellä pysytään :D Itsellä letkailut jäi viimekesänä yhteen kappaleeseen. Porukka kun hävisi täältä loppukesästä.

Olisko kiinnostuneita lähtemään lenkille pääsiäisen aikoihin? Kelitkin pitäisi olla suht kohdallaan. :grin:

Viimeksi muokattu:
Mormons!

Oisko kukaan lähdössä sunnuntaina ajelemaan? Voisin lähteä roikkumaan mukaan...

Tänään jonnekin, viimeistään puolenpäivän aikoihin. Pikkuteitä, kiinnostaako ketään lähteä??

Moro, mukana voisin olla, mut kerkeen kyl vasta klo12.. vai joko ootte nesteellä?

Kahden voimin käytiin lenkki heittämässä klo 12 lähdöllä :D

Mukavaa oli taas pitkästä aikaan. Uusiksi pian.

Oliko toinen porukka ajamassa ollenkaan?

Kahden voimin käytiin lenkki heittämässä klo 12 lähdöllä :D

Mukavaa oli taas pitkästä aikaan. Uusiksi pian.

Oliko toinen porukka ajamassa ollenkaan?

Kävin ajelemassa, mutta yksin ajeluksi meni kun en nähnyt olisitte olleet lähdössä vasta klo 12...

Noo, joku toinen kerta sitten. :)

Odoteltiin viä hetki väkeä 12.20 tais olla kun lähettiin liikkeelle ja mukava reilu200km pääteitä välttelevä lenkki tuli tehtyä.
Joutsa-Korpilahti välillä oli erittäin paljon vastaantulevaa kakspyörästä, tuli jo mieleen ajetaanko väärään suuntaan:D

Täytyy yrittää sopia seuraavalla kertaa ajot hieman aikasemmin niin ei tarvi viimehetkellä arpoo lähtöajankohtaa ja väkeäkin sais mahdollisesti lisää. Yritettiin kyllä vielä nesteellä värvätä vahvistuksia, tosin laihoin tuloksin.

Miten muuten käy porukalle tää sunnuntai päivänä ajatellen tulevia ajoja?

Numeroita jakoon privana ja esim. Whatsappiin ryhmä, johon huudella aina kun haluaa rullailee porukalla. Tätä kautta vähän hidasta aina sopia.

Mitäs olisitte tästä mieltä? Jos sopii, ei kun numeroita minulle.

Facebookki varmaan ihan ok, mutta esim. itse en moista palvelua käytä.. Mielestäni ei mikään iso rasti kattella täältä koska mahdollisesti ois yhteismutkailuja tiedossa...(Siis jos käyttijiä/kiinnostuneita näiltä nurkilta piisaa)
Siis toki ajeloita voi sopia kaikkialla nakkikiskasta prisman ilmotustauluun, ite ainakin vaan helpoiten ne bongaan täältä.

Taitaa nyt lämpötila rajoittaa ainakin pitempiä lenkkejä, mutta loppuviikosta mahdollisesti lämmetessä olisin kiinnostunut lähteen ajelulle. Muita?

Back