Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meikä ei ihan varma ole jaksaako noin pitkälle lenkille lähteä, kun ei kunnollisia välikelin hanskojakaan ole. Vielä tuolla ei niin lämmin ole, että noilla kesähanskoilla tarkenisi ajella tollasia matkoja :right:

Jokseenkin normi setti eli duunit venyi taas pitkäksi, justaan vasta kotiuduin. No mutta ei muutakuin ilmootuksia tänne niin pyritään olees mukana.

tänäänhän meitä oli runsaasti mukana, itekkin pääsin vaikka ensin luulinkin että en ehtisi...kiitoksia kaikille mukana olijoille

Mukavasti oli porukkaa ja mielenkiintoinen kaffepaussi lossinvahdissa :peukutpystyyn:

img3531840.jpg

Pitäiskö tuo keskiviikko klo 18:00 vakioida? Tuosta kokoontumispaikasta keskusteltiin viimekerralla. Olisko fiksumpia vaihtoehtoja mielessä kuin tuo tourulan neste? Keljon abc?

Näillä näkymin tulevan viikon keskiviikkona olis suht hyvä keli, joten eiköhän lähetä hurauttaan. Veistelin tossa jonkinlaisen reittiehdotuksenkin. Varmaan tollane ~100km setti on ihan sopiva arki-iltana.

http://g.co/maps/axzm3

Uuraisten tienoilla jalottelu / tupakkipaussi ja kuusaan kioskilla kaffet...

Mitäs sanotte?

Reitti kuulostaa hyvältä, jos ei vettä sada olen mukana. Lähtöpaikkana tuo tourulan neste lienee varsin pätevä?

Hyvältä näyttää, näillä näkymin mukana. Lähtöpaikka kaupungin (liikenne)valojen ulkopuolella voisi ehkä olla ihan jees, tosin viimeksihän selvittiin valoista ongelmitta. Ja eihän tuohon nyt kovin monia valoja tule.

Zeta sylkäs eilen toisesta etupumpusta öljyt pihalle. Tänään pitää nostaa mopo tallin kattoon ja viedä pumput kuvalle. Lupasivat tällä viikolla tehdä huollon niihin, mut keskiviikko taitaa tulla vähän liian nopeesti :rant:

Edit: ei ehkä sittenkään. Tänään olivat saaneet jo pumput huollettua, töiden jälkeen talliin näpertelemään :jippikaijee:

Minkälaista vahvuutta huomiselle olis tulossa? Itse olen mukana ja ehkä lisäksi +1,2,3 tai 4 pyörää.

Ensikertalainen yrittää ehtiä mukaan letkaan. Riippuu ihan venähtääkö työt vai nou mutta kaikkeni teen ehtiäkseni.

Pitäiskö tuo keskiviikko klo 18:00 vakioida? Tuosta kokoontumispaikasta keskusteltiin viimekerralla. Olisko fiksumpia vaihtoehtoja mielessä kuin tuo tourulan neste? Keljon abc?

Joo tuo aika&paikka kannattais pitää vakiona, niin porukkaa saattaisi saada paremmin mukaan. Kaikki ei pyöri jatkuvasti foorumilla jne..
Itse en pääse taaskaan, ja aina sama syy, työreissu... en muista edes monesko perättäinen keskiviikko.

Niin onko tuota paikkaa ja aikaa vakioitu tälle kesälle? Huomenna ei taida päästä vielä porukka-ajeluita korkkaamaan tälle kesälle, mutta ensi viikolla pyritään olemaan mukana!

Jos liikennevaloja yritetään letkassa välttää, Palokassa esim. ABC voisi olla hyvä kokoontumispaikka, josta olisi näppärä lähteä mihin suuntaan tahansa.

Jos liikennevaloja yritetään letkassa välttää, Palokassa esim. ABC voisi olla hyvä kokoontumispaikka, josta olisi näppärä lähteä mihin suuntaan tahansa.

Kuulostaisi hyvältä.

Tehdäänkö niin että tänään (16.5) lähdemme Nesteeltä ja ensi viikosta lähtien sitten ABC:ltä?

Joo startataan tänään vielä tourulasta, eli hyvissäajoin ennen kuutta paikalta ja 18:00 startti. Mullakin mopo läjässä, eli mukana ollaan.

Pähkinöidään vaikka illalla porukalla mikä se paras abc olis...

Mun mielestä olisi taas ehkä fiksumpaa lotota lähtöpaikka jostakin lähempää keskustaa, mistä olisi sitten kätevä lähteä mihin ilmansuuntaan tahansa tai sitten katsoa joka kerta lähtöpaikka erikseen reitin mukaan. Toki tuo Palokan ABC (=Kodin Terra?) käy myös, samoin kuin Cruorin ehdottama Keljon(kankaan) ABC.

Omasta näkökulmasta katsottuna tuntuu hassulta, että internetforumin käyttäjille olisi haastavaa käydä kerran viikkoon kurkkaamassa, että mistäs sitä tänään lähdetään kurvailemaan. :paikallatuulee:

Taivun toki enemmistön mielipiteeseen/päätökseen ja mukaan pyrin tulemaan aina mahdollisuuksien mukaan, oli lähtöpaikka sitten missä tahansa. Ja sen verran nöösihän minä näissä kuvioissa olen, notten mitään oikeasti tiedä :)

Tänään näyttää valitettavasti siltä, että perhe-elämä ja muut (ja muiden) harrastukset haittaavat harrastamista siinä määrin, että oma osallistuminen ajeluille peruuntuu.

Back