• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Setä soutaa, setä huopaa, saatan sittenkin ehtiä. Tosin kasiksi pitää ehtiä Säynätsaloon, joten loppukahveille en ehdi jäämään.

Kelit ja reitti oli mukava, kiitokset meikän puolesta :jpstyle: Täytyy toivoa, että ens viikolla ois yhtä hyviä kelejä.

Viimeksi muokattu:
Hauskaa oli, joten ne jotka joutaa niin sunnuntaina väliajelut! Otetaan alustavasti startti klo 14:00 vaikka siitä tourulan nesteeltä.

Tuumailen päissäni reittiä tässä, mut meininki ois jotai ~200km kaikessa rauhassa. Illaksi kotiin niinku finnairilla.

Perkule kun tuo työn teko haittaa harrastustoimintaa. Mutta jos sitä sunnuntain väliajeluun pääsee. (jos kuopion reissusta selviää) :WAZAAP:

:orgmp: :orgmp2:

Viimeksi muokattu:
Kylläpä näyttää hyvältä tuo reitti! Harmi kun on nämä sunnuntait niin täynnä, ettei ehdi mukaan. :(

mukana... minulle hiekkatie ei ole ongelma --> venekosken kautta vaan!:thumbup:

edit: tulikin toinen reissu eteen --> en tulekaan...

Mulle käy myös hiekkatie, kuhan sitä ei kovin montaa kilometriä ole. Tuleepahan sitten edes osa lenkistä ajettua hieman rauhallisemmin :jpstyle:

Mukana. 9,4 km näyttäis olevan tuo hiekkatiepätkä, eikä tuo onneksi näytä pahinta mahdollista kuulalaakeritappajasepeliä olevan, ainakaan tuon Street View'n mukaan. Mulle käy kumpi tahansa reittivaihtoehto, vaikkei toi omakaan mopo mikään varsinainen soralinko ole :)-

Edit: En pääsekään.

Viimeksi muokattu:
Back