• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jahas...tällä viikolla ei kake ajele. toinen etujarrulevyistä vääntyi (kenties) lämmön vaikutuksesta niin solmuun, että pyörällä ei pysty ajamaan. uusia ootellessa :sad:

Jos kelit on suotuisat ja töistä ehtii mukaan, niin vois yrittää tulla mutkailemaan :)

t. lunastar (joka ei taas tajunnut örkin olevan auki zpeten tunnuksilla)

Viimeksi muokattu:
katos meikäkin saattaisi ensi viikolla päästä korkkaamaan omat ajelunsa jos ei mitään ihmeellistä satu silloin olemaan. vai pysyykö piikillä perässä?:D

katos meikäkin saattaisi ensi viikolla päästä korkkaamaan omat ajelunsa jos ei mitään ihmeellistä satu silloin olemaan. vai pysyykö piikillä perässä?:D
Aika nätisti on ajeltu ainakin ne kerrat jolloin olen olllut mukana, eli eiköhän piikilläkin suht hyvin letkan perällä pärjäile :)

no mut sehän tarkottaa sitä että et tuun harjottelemaan tuota letka-ajoa jos on vapaata sillon :)

Joo muutamat lämmittelyajot tullu vedettyä. Kelit vielä sen verran epävakaata, ettei oikeen mitään tiettyä päivää pysty suunnitteleen muutaku päivän pari ennen. Katsellaanpas taivaalle ja huudellaan tänne kun näyttää keli otolliselta :jpstyle:

Eka tankillinen jo ajettu ja mietinkin milloin saataisi porukkaa letkan verran kasaan.
Tänään oli juhlavasti porukkaa liikkeellä joka puolella Jyväskylää.
Säät tosiaan vielä mitä on joten katsellaan päivä kerrallaan ja ilmoitellaan tänne kun on halukkuutta.

Kyllä sitä voisi johonki letka-ajeluun uutena mopoilijana lähtee jos vaan olisi sovittuna joku tietty päivä ja vaikka joitain kelivarauksia sopien.

Noniin tissiposket! Joko alkaa kelit olla niin lämpimät, että olette heittäneet pitkät kalsarit talviteloille ja uskaltaudutte ulos ilman toppatakkia? Millon ajellaan? Mullakin on vielä toistaiseksi mopo tallessa :jpstyle:

Morotus!

JMK:n tiistaiajelut ovat taasen käynnistyneet! Alla tietoa tarkemmin.

Tiistaiajelut jatkuvat taas. Kaikki ovat tervetulleita mukaan. Ajelulla ei enimmäkseen ole erityistä vetäjää. Mennään sinne minne porukka päättää. Lähtö Tourulan K-market liikenneaseman (Neste) pihasta klo. 18.

Vieläkös se perinne on hengissä? Konepyöräseura (?) lähtee Vesilinnanmäeltä maanantaisin klo. 18. Olen ollut mukana jonkun kerran. Oli oma oppinsa oppia ajamaan letkassa.

Pitääpä tänään lähteä,olin viime ti. ja oli mukavaa,vaikka se tietty Passatti vähän hidasteli edessä...:)-

Vieläkös se perinne on hengissä? Konepyöräseura (?) lähtee Vesilinnanmäeltä maanantaisin klo. 18. Olen ollut mukana jonkun kerran. Oli oma oppinsa oppia ajamaan letkassa.

En tiedä tarkoitatko samaa, mutta joku seura, jonka pitäisi keskittyä vanhoilla pyörillä ajeluun (eli ilmeisesti Konepyöräseura tai vmpk), lähtee Laajavuoren Laajarin pihasta klo 18 maanantaisin. Kaikilla on kuitenkin uudet customipyörät, eikä vanhoilla pysy perässä. :p

Back