• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän kimppa-ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zpete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No perhana! Täytyypä yrittää tulla paikalle. On jokunen aika siittä kun viimeksi ollut porukka-ajossa.Ja lupasivat vielä muhkeaa keliäkin
biggrin.gif

Ketään en varmastikkaan (luultavasti) tunne etukäteen,mutta souwat.

Pienemmälle pätkälle vaan, ei yötä... Torstaina täytyy olla +10h töissä. Saas nähdä saisko tuon paremman puoliskonkin houkuteltua kyytiin.
eek.gif

Voivoi kun tuo kelitutka pitäis paikkansa
cool.gif

Juu kyllä munkin osalta yökylät jää väliin... torstaina heti aamusta reissun päälle perheen kanssa..

Mihinkä suuntaan ollaan menossa?? Mun pitäs käydä kattoon Ruovedellä Haapasaaren leirintäalue... taitaa tulla liikaa kilsoja, about 232

Mulla on toistaiseksi vain yksi sikinsokin menevä reitti mietittynä, karekasti ottaen JKL pohjois- ja itäpuoli, noin 150km, mukaan osuu ainakin (reittijärjestys ei ole ihan tämä) Jkl-Uurainen-Tikkakoski-Laukaa-Leppävesi-Kuusaa-Metsolahti.

Luulisin että tuo olis ihan sopiva lyhyehkö matka aloittaa, sen näkee sitten mitä haluja porukalla on jatkossa vauhdin/matkan/ajankäytön suhteen.

Uujeh, onko tuo uurainen-tikkakoski pätkä se pari kesää sit päällystetty kiva mutkapätkä mikä loppuu siihen inttimestoille?

Itseasiassa aika vähälle on lähiseutujen teiden koluaminen jäänyt, vaikka viime kesän jo täälläpäin asuinkin. Isolta osin mulla ei ole hajua noiden teiden kunnosta, osa reitistä tulee menemään teitä joita en muista tai en ole ajanut
smile_org.gif

Soraa ei pitäisi olla, sen verran olen tarkistellut ja ainakaan isompia tietöitäkään ei pitäisi osua reitille.

Sadetutka näyttää nyt huomiselle että JKL pohjoispuolella ehkä sataa, joten suunnittelinpa toisen n.160km reitin eteläpuolelle, mm. tuolta Kärkisten sillan kautta.

Otampa tommosen go pron mukaan, kun sain lainaan kaverilta... Pitää vaa pohtia ku tossa eioo ku kypärä kiinnike remmeillä ja ei uskalla kaverin kameralla sitä testata.

Eli se nippusidevirityspyörä on sit mun
062802moto_prv.gif

Se on muute keskiviikko tänään
062802jumpie_prv.gif
ja kelikin mitä mainioin ... Näkyillään satamassa
sport05.gif

Hyvä keli on ainakin vielä
smile_org.gif

Edit: Ennuste näyttää että sataisi jo klo 18 JKL:ssä. Kuivaa olisi tuonne itä-kaakko-etelä suuntaan, katsotaan sit minne päin ajellaan.

Huhut kertovat sateen ja ukkosen ilmaantuvan illemmalla...

Ei se mitään, bring it on  
033102bebe_1_prv.gif

Illalla nähdään !

Infkatkos perheessä... :-(. Norssin kevätjuhla... siispä ny jää välii.. ens viikolla paremmalla onnella.. ei ainakaan kevätjuhlia!!
062802jumpie_prv.gif

kiitoksia matkaseurasta
smile_org.gif
mukava oli letkassa päristellä. vaikka vähän sade piiskasi ja tuuli heilutteli alkuunsa. ens kerralla uudestaan.

Hieno juttu, että kymmenen vettä pelkäämätöntä pyörää saapui paikalle.. Kelihän oli mitä parhain, ei edes koko matkaa satanut. Ehkäpä uskallan seuraavan kerran omalla pyörällä matkaan.

Kiitos
bowdown.gif

Tanja ja Juupa

Kiitokset meikäläisenkin puolesta, mukavasti oli porukkaa! Tässä pari iphonella otettua kuvaa, voitte ladata linkin takaa(en osannut liittää suoraan tähän, joku taituri voi sen tehdä):

Kuvia

Kiitos vetäjälle ja muillekin, mukava oli kottaraisella paukuttaa vaikka märät tiet haittaski menohaluja...Seuraavaan kertaan!  
062802moto_prv.gif

Kyllähän se vesi pelotti  
eek.gif

Tuossapa maattamin kuvat

Ihan ok videota tuo mööpeli(gopro) kuvas.. katotaan jos sais jonku tiivistetyn pätkän joskus tehtyä. Vaivaiset 12gigaa tallensi videota  
crazy.gif

Kiitokset kaikille minunkin puolestani. Ens viikolla napsahtaa ainakin iltavuoro, ja seuraavalla viikolla onkin valtion hommia metsässä(kertauksen merkeissä...)

Back