Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missäänOlipas tänään vilkasta JMK:n viikkoajelulla... Meitä oli jopa 3Pelkäättekö te ihmiset vettä??![]()
![]()
Jaa-a, ei mulla vaikuta ajeluihin onko muita vai ei. Ja toiset varmaankin pystyy ajelemaan vaikka minä en.Kävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missäänOlipas tänään vilkasta JMK:n viikkoajelulla... Meitä oli jopa 3Pelkäättekö te ihmiset vettä??![]()
Kylä oli aivan autio pärristä.![]()
No jos on sovittu että kuudelta lähdetään niin ei siitä aleta ikuisuuksia odottelemaanKävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missäänKylä oli aivan autio pärristä.![]()
Mä pääsin vetelee varusteita niskaan vasta niin myöhään, että tiesin missaavani illan ajelut. Ajattelin kuitenkin uhmata keliä ja lähteä ajelemaan itsekseni.No jos on sovittu että kuudelta lähdetään niin ei siitä aleta ikuisuuksia odottelemaanKävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missäänKylä oli aivan autio pärristä.
Ja kun ei muita innokkaita vielä kymmenen yli näkynyt, niin päätettiin sitten pienemmällä porukalla käydä pikku lenkillä![]()
![]()
Lähetäähän joskus ulkoiluttamaan NinjojaJos tänään kerran klo. 18:00 Vaajakosken ABC:lla jotain ajelua on, voisin minäkin ilmestyä paikalle 900 Ninjallani. Aloittelin pärräilyn viimekesänä eikä ole kummemmin tullut käytyä vielä harrastukseen liittyvissä yhteisöissä. Ikää ensiviikolla 23v.![]()
Minua voi pyytää ainaskin ajelemaan oikeastaan melkein millon vaan, vaikka YV:n välityksellä.
Mistäs sä tän keskiviikon nyt nappasit aakkosaseman päiväksi? Kannattais tää ketju lukea tuolta alusta asti, niin tietäisit että siellä vajaakosken abc:llä tavataan tuttuja torstaisin ja sunnuntaisinJos tänään kerran klo. 18:00 Vaajakosken ABC:lla jotain ajelua on, voisin minäkin ilmestyä paikalle 900 Ninjallani. Aloittelin pärräilyn viimekesänä eikä ole kummemmin tullut käytyä vielä harrastukseen liittyvissä yhteisöissä. Ikää ensiviikolla 23v.![]()
Minua voi pyytää ainaskin ajelemaan oikeastaan melkein millon vaan, vaikka YV:n välityksellä.
Tuosta luin äkkiseltään puolivahingossa.