Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heips!Hemmetti, taitaa olla tää jyväskylän touhu nii kuivaa verratuuna noihin muihin kaupunkeihin että ei täällä ajella.Mää kyllä lähtisin sun kanssa vaikka joka päivä ajelee kun olis iso pyörä mutta eipä tollasella pikkusella viiti
Oli torstaina sentäs joita abc:lla kun vahingossa eksyin sinne.![]()
Ei sillä ole merkitystä millanen mopo on alla!!!!Joo tuun sitte ehkä teidän kimppaa kun mulla on nopein mopo, muuten ei kehtaa.![]()
...mulla on aavistus tuosta "busa naisesta"Oijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa...En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.![]()
![]()
Kysehän on Jyvässeudun foorumista, joka siis kuuluu muiden alueellisten foorumien ja muutaman muun kanssa tuonne salasanan takana olevien osastoon.Mikäs ihme on tämä JKL:n oma foorumi?
Vai on täälläkin kokoonajoja..
Niin, ihan tän vuoksi olis ihan mukavaa, että keskustelua näistä ajeluista olisi muuallakin kun tuolla "suljetulla" puolella.Mikäs ihme on tämä JKL:n oma foorumi?
Vai on täälläkin kokoonajoja..
Juu minä se olin! Mukava oli ajellaOijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa...En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.![]()
![]()
Juu minä se olin! Mukava oli ajellaOijoi tulipa sitä tänää ajeltua jonku busa naisen kanssa...En tiedä onko foorumilaisia, mutta hyvin meni matkat vaikka jalkoihin meinaakin jäädä.![]()
![]()
![]()