• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K&N ilmansuodatin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SenioRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SenioRR

New member
Ostin pyöräni S&S-ilmansuodatinkittiin Konnan suodattimen. Kyseiseen kittiin oli saatavilla kolmea ero kokoa, joissa ainoastaan suodattimen korkeus vaihteli.

Mittasin tarkkaan suodattimen kotelon syvyyden ja tilasin Konnan mittojen mukaan. Ja kun suodatin saapui, niin heti, totta kai, ruuvaamaan sitä paikoilleen... Ja voi perkele! Eihän se sinne korkeutensa puolesta ihan sopinutkaan!
mad.gif
Oma moka, kun ruuvasin kannen kiinni ja huomasin jo siinä, että kansi oli pikkasen hankala saada paikalleen...

Ruuvattuani kannen kiinni meni suodatin kasaan ja lamellit ovat nyt vääntyneet. Ovat Z-kirjaimen malliset...Teräsverkko on ehjä, samoin itse suodatinkangas näyttää ehjältä.

Mitäs luulette? Kärsiikö suodattimen toimivuus tuollaisesta olennaisesti? Itse luulen suodattimen edelleen toimivan.

Toimii, luulen ma.
Jos / kun siellä ei kuitenkaan itse suodatinelementtiin ratkeamia yms tullu.

Toimii, ei se niin nuukaa ole. Siellähän ne suodatin lamellit ja paperi on paikoillaan. Ei kun ajamaan.

Joo, kyllä mä taidan
062802moto_prv.gif
vaan ja koitan unohtaa möhläykseni. Velkolla se taitaa vielä tänään onnistuakin...
033102beer_1_prv.gif

Pistin pyörän eilen käyntiin ja koitin kuunnella, kuuluuko ilmansuodattimesta imuääntä joka paljastais imuvuotoja, mutta eihän siinä möykässä mitään kuullu, kun metrin päässä pasunoi Cobran putki...
062802jumpie_prv.gif
On se vaan komeeta kuultavaa! Saatana!
tounge.gif
biggrin.gif

Suodattimen valinnan teki hankalaksi se, että suoraan sopivaa suodatinta ei löytynyt kun tuo mun pyörässä oleva tsydeemi on joku sekoitus E&G-mallia ja Buelliin sopivaa mallia, kannen ja pohjalevyn osalta...
nixweiss.gif

Back