Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan voi ostaa mopon jossa laukut ovat valmiina. Itsellä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia 120+ nopeuksissa. Esim. Goldwing tai LTEnpä laittaisi perälaukkua mihinkään mopoon, millä on tarkoitus ajaa 120km/h+! Ajo-ominaisuudet kärsii todella paljon ainakin yksin ajaessa. Been there done that!![]()
Ainakin vielä viime kesänä sai vain sellaisia orggis takalaukkuja, jotka laitetaan satulan päälle. Onko ne kehitelleet jotain parempaa..?Alkuperäiset ovat hyvät. K1300S:ssään saa kanssa takatelineen pehmeälle laukulle, joita lienee kaksi erilaista.
Hieno on,mutta oletko ajanut tuolla yksi päällä 120km/h+? Tai Saksan bahnoilla 180km/h+?*kuva*
Mulla oli ässässä tuollainen takalaukku viritys+bemun omat sivulaukut, mun silmään oli nätti ja toimiva yhdistelmä
Eipä ole tullut käytyä saksan baanoilla,mutta en ainakaan huomannut mitään hötkyilyä nopeuksissa 120-140km/t yksinkään ajellessa,toki uskon että suuremmissa vauhdeissa vaikuttaa jo ajettavuuteen tuo takalaukkuHieno on,mutta oletko ajanut tuolla yksi päällä 120km/h+? Tai Saksan bahnoilla 180km/h+?*kuva*
Mulla oli ässässä tuollainen takalaukku viritys+bemun omat sivulaukut, mun silmään oli nätti ja toimiva yhdistelmä
Tollasella takalaukulla ja BMW:n omilla sivulaukuilla omien kokemusten perusteella ihan OK ajella +200 vauhteja.Hieno on,mutta oletko ajanut tuolla yksi päällä 120km/h+? Tai Saksan bahnoilla 180km/h+?*kuva*
Ei ne nyt "hämmästyttävän suuret ole, mutta siihen kun lisää sellaisen tavararullan takamatkustajan paikalle, niin hyvin niillä yhden hengen kamat kulkee.Niin, nuo K1200S alkuperäiset laukut ovat hämmästyttävän suuret ulommaisessa asennossaan. Ja tuntuvat nekin toimivan mainiosti 250+ vauhdissa. Perälaukku S:ssään? Ovat ainakin kauhean näköisiä. Ja ulkonäöstä voi aina päätellä vähän aerodynamiikkaakin.
t. Repa
Ja menee kuin juna vaikka ajaa sen minkä pyörä kulkee.
Sais vaan kulkea vielä vähän lisää...
Onko takalaukku SW-Motechin telineen päällä ?![]()
Onko takalaukku SW-Motechin telineen päällä ?Mulla oli ässässä tuollainen takalaukku viritys+bemun omat sivulaukut, mun silmään oli nätti ja toimiva yhdistelmä