K4 1000Gsx-r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaveNoFear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HaveNoFear

New member
Vinkkejä kokeneilta kaivataan.

Oletetaan että suomen teillä joku ajaisi jotenkin liian kovaa ja vaikkapa tuollainen otsikon mukainen värkki rupeis 160km/h:n jälkeen täristää ja tärinä kasvais ku siitä vauhti kasvaa... Mikäs vois olla ongelmana, paineet on katottu ja ei mitään näkyvää ongelmaa havaittavissa, ei nesteitä pumpuista vuotanu tai ohjausiskarista(jos siel paljoo ees on
withstupid.gif
) tms. Myös jarrutus pienemmistä nopeuksista(<160) sujuu mutkitta ja ilman tärinää, tai siis sujuis jos joku niin tekis jossain joskus...
tounge.gif

Itellä kävi tasapainotus mielessä mut oma mutu sanois et luulis alkavan aiemmin jo??? Haluisin siis tietää vaan ehdotuksia et mistä kannattaa lähtee liikkeelle ettei kaikkee mahollista tartte tutkii...

Mulla oli eturenkaassa yksi vahvikevaijeri pikkaisen revennyt,alkoi täristämään kovemmissa vauhdeissa.
Ei näkynyt päällepäin mitään mutta kun vaihdoin renkaan niin sisäpuolella näkyi muutama vaijerin säie.

Mulla oli eturenkaassa yksi vahvikevaijeri pikkaisen revennyt,alkoi täristämään kovemmissa vauhdeissa.
Ei näkynyt päällepäin mitään mutta kun vaihdoin renkaan niin sisäpuolella näkyi muutama vaijerin säie.
Joku tällanen vois kyl selittää ton. Tuntuu itelle niin oudolta vialta ku alkaa vast niin kovassa vauhdissa.

ps. Jos joku löytää halvemman vian ni iloisena vastaanotan
biggrin.gif

Mulla Hayabusassa tärinää aiheutti vetopakan laakeri, laakeri uusiksi ja tärinä katosi. Sinänsä outo juttu kun laakerissa ei silmämääräisesti katsottuna löytynyt mitään vikaa. Tärinä alkoi muistaakseni n.120km/h:n jälkeen ja hieman paheni vedättäessä. Aika hankala sanoa mikä on vialla kun ei näin netin välityksellä tiedä minkä laista tärinää se on.

Back