K5- K6 erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vito78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikös takaiskarin linkustossa ole joitakin eroja. K-seiskaanhan tuli sitten täysin uusittu, Hondalta kopioitu oikeasti toimiva linkusto.

Takalinkustossa on jotain eroa. Itselläni on molemmat, ja K6 takahaarukalla on pidempi liikerata. Se pääsee liikkumaan alemmas. Voi auttaa highsidereiden hallinnassa.

Hondan 1000RR:n orggislinkustot on muuten ihan  
033102ass_1_prv.gif
Hirveä säätää toimivaksi, ja ei taida toimia oikein millään ilman reilua hydraulilukkoa paluuvaimennuksessa. Kawa on vielä pahempi.

Takalinkustossa on jotain eroa. Itselläni on molemmat, ja K6 takahaarukalla on pidempi liikerata. Se pääsee liikkumaan alemmas. Voi auttaa highsidereiden hallinnassa.
Siis oikeastiko? Enpä ollut tämmöisestä tietoinen, no ei varmaankaan ensimmäinen asia
smile_org.gif

Mitä tarkoitat "alemmas"? Eli antaako linkusto nostaa mopoa enemmän ylös ennenkuin takarengas irtoaa maasta?

br, Mikko

Voi olla että olen väärässä, mutta näin muistelisin. Eron huomaa vasta kun vakioiskari on irti. Vakioiskari ainakin rajoittaa iskun pituutta. Itse ajan WP:llä, missä iskari kiinni joustonpituudessa ei ole eroa. Öhlinsillä on muistaakseni eri iskari 06:een. Täytyy tarkistaa.

Edit: Ei ollut eroa Öhlinsilläkään. Sama palikka. Eli voin olla väärässä. Ihmettelin keväällä, kun pyörän ollessa "keskistandillä" tappi swingin kiinnitysakselin läpi uudemman pyörän takahaarukka roikkui melkein maassa. Mutta olisikohan se ollut etuständillä, jolloin keula oli luonnollisesti korkeammalla.
withstupid.gif
Täytyy mitata liikerata, kun on seuraavan kerran pamput irti.

Todennäköisesti olen väärässä, sillä pikainen googletus ei ainakaan tue väittämääni.

Back