• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K5:n "tehoputket"

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikawa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikawa

New member
Aika karua luettavaa
eek.gif
, tosin melkein kaikki taisi olla katulaillisia putkia mutta kuitenkin aika yllattavaa. Kuinkahan paljon putkikohtaisella kartalla saadaan korjattua ala ja keskikierrosten huonoa vaantoa? Tassa testissahan ajettiin ilman saadatyksia.

http://www.gixxer.com/ubbthre....1696060
 
Aika karua luettavaa
eek.gif
, tosin melkein kaikki taisi olla katulaillisia putkia mutta kuitenkin aika yllattavaa. Kuinkahan paljon putkikohtaisella kartalla saadaan korjattua ala ja keskikierrosten huonoa vaantoa? Tassa testissahan ajettiin ilman saadatyksia.

http://www.gixxer.com/ubbthre....1696060
No, kohta pääsen lyhyellä Yoshilla penkkiin niin nähdään totuus.

Se on varma, että suoralla putkella saadaan enemmän tehoa kuin alkuperäisellä kammiovaimentajalla. Muutenhan ne ajais kammiovaimentimilla kisaakin..
 
No mutta johan on saatu reteet erot esim Nikko Racingin ja Ixilin välille ~20 hepoa!!
bowdown.gif
Ja ihan vaan sliparilla
eek.gif
 
No mutta johan on saatu reteet erot esim Nikko Racingin ja Ixilin välille ~20 hepoa!!  
bowdown.gif
 Ja ihan vaan sliparilla  
eek.gif
Joo, tossa testissä ei ole kyllä ihan kaikki kohdallaan.. Vääntökäyrät on joillain putkilla kuin eri koneesta.

Normaalisti suoralla putkella olevat race-vaimentimet antaa muutaman hepan sisään samat tehot. Ja enemmän kuin orkkisvaimentaja luonnollisesti.
 
Back
Ylös