Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaihda eturatas, halvempi eikä tartte uusia ketjuja.Tarkoitus oli vaihtaa K6 tonniseen -1 piikkinen ratas eteen.
Nyt kuitenkin mietin, että jos sittenkin laittas taakse +3 isomman?
Onko kokemusta? Meneekö +3 vakioketjuilla? Vai pitääkö sittenkin vaihtaa eturissa![]()
Mittarivirhe kasvaa.Ottaako nopeusanturi rattaalta vaiko akselilta toisin sanoen pieneneekö mittari virhe?
Vakiovälityksillä mittari näyttää ~5% liikaa. Piikin pienempi eturissa lisää virhettä suunnilleen samanverran, ~6%.Miten paljon "hauskuutta" tuo -1 piikki edessä tuo kiihtyvyyteen? Pysyykö eturatas enää olleskaan maassa ...
Onko jollakin heittää mittarin faktaa mittarin tarkkuudesta vakiovälityksillä, näyttäs moottoritiellä tarvisevan 130 (autolla riittää 120, jossa 5 liikaa) jottei jää jalkoihin, eppäilyttää että näyttää reilusti tuo 1000 K6 mittari.