Pientä edistystä taas. Satula tuli Espanjasta, on sitä mitä tilattiin ja hyvin viimeistelty. Hintaa kertyi 190 euroa postikuluineen. Sellainen moka tuli tilatessa, että pyysin näköjään laittamaan istuimeen kiinnityspultit liian leveälle, eli Vonzeti tyyppisen laatikon teko istuimen kiinnitykseen ei onnistu, koska laatikosta pitäisi tehdä niin leveä, etteivät alareunat mahtuisi runkoputkien väliin. Tarkoitus oli peittää laatikon "helmoilla" ABS-boksi.
Pitänee väännättää U-mallin putki tuohon istuimen alle ja liimata sitten siihen ABS-boksille peitelevy, ainakin vasemmalle. Jos vaan onnistun, niin yritän tehdä istuimeen oikealle saranat ja vasemmalle lukituksen vakiopenkin kilkkeillä. Jäisi penkin alle pieni säilytystilakin.
Kardaanin booreja ei oltu ihan vasta rasvattu, näinköhän vuoden 2006 jälkeen lainkaan, jolloin Ruotsin poliisia seuraava omistaja (jolta oli paljon kuitteja) oli myynyt pyörän eteenpäin. Vähän kuluneet ne jo olivat, mutta eiköhän mene vielä muutaman vuoden vähillä ajoilla. Vaihdoin Wilbersin iskarin paikalleen, tein mittariston laskupalikan ja mallailin valoa ja pikkupleksiä paikalleen. Takarunko poikki ja kyytiläisen kahva tilalle.
Kun saisi vanteet pulverimaalauksesta, niin voisi tehdä etulokarin kiinnikkeen. Kahta pakoventtiiliä pitää säätää, odottaa shimmipaloja EMC:ltä. Huomenna haen putkea ja alan suunnitella penkin kiinnitystä. Teräspunosjarruletkut odottavat myös vaihtamista, mutta se homma seisoo, koska uusia jäähdytysvesiletkuja ei ole vielä tullut. Etujarruletkun saa irti vain syylärin irroittamalla ja mielellään vaihtaisin vesiletkut samalla.
Äänenvaimentimeksi tulee Leo Vincen GP-Style universal. Väliputkea pitää ehkä vähän muokata, mutta se selviää vasta kun saan vehkeen pyörilleen, että näen mihin asentoon pönttö jää.
https://youtu.be/eXSqaBPReUQ
Lähetetty minun SM-T719 laitteesta Tapatalkilla