• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

K8 Gixxeri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CeeCee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CeeCee

New member
Mikäs putki on tuossa alemmassa kiksussa? Omaan silmääni näyttää varsin hyvältä.

edit: Siis muran alkupätkä mutta onko tuo loppukin saman valmistajan?

Mikäs putki on tuossa alemmassa kiksussa? Omaan silmääni näyttää varsin hyvältä.

edit: Siis muran alkupätkä mutta onko tuo loppukin saman valmistajan?
Näyttää olevan Jardinen Gp1, varustettu komeilla äänillä.
Jep. Jardinehan tuo on. Ulkonäkö ei ollut niin hyvä kuin kuvien perusteella toivoin ja ääni oli aivan kauhea. Huomattavasti mukavammat mörinät lähtee kun on edes jotain välissä. Tuo on vain suorat putket katalysaattorilta ja huusi vittumaisesti omaan korvaan keskikierroksilla ajossa. Jenkeistä noita saa halvalla. Nykyään on yoshin ränni ja äänetkin kohdillaan. Ei vaan ole tullut kuvia näpyteltyä muuta kuin tuolloin kun pyörän keväällä sain.

RR.jpg

Tämän näköinen siitä sitten tuli... Itseä voi kiittää komiasta ulkoasusta.  
sad_orig.gif

14092009001.jpg

Painonsäästöhän on muotia, jotta hyvä tuosta tuli.

Auts.. Miten kävi?  
sad_orig.gif
Eipä tuossa kummosesti käynyt. Etunen lähti luistamaan Kemoran karusellissa kunnes kaatui alle kokonaan ja sitten mentiin seljällään.  
biggrin.gif

Kamppeet kestivät(hanskat ei), eikä iho kärsinyt juuri ollenkaan, muuten selvisi pikku lihaskivulla.
Suzukista tuli vielä hieman rumemman näköinen mitä kuvassa näyttää, valitettavasti.

Ps. Kiitokset kawakuskille joka vinkkasi että kannattaisi kääntää etunen samantien (ei ensimmäistä kertaa pappia kyydissä...).
Onneksi en uskonut ja ajattelin että menee kerran vielä, lopputulos on tässä...  
biggrin.gif

Pss. (ehkä) Ostetaan hyväkuntoinen uudenmallinen 10R kawa. Musta ja mausteilla, kiitos.

Oho, onpas käynyt.. Noh, kohta on talvi niin pääset korjaamaan
smile_org.gif

Mullakin on K8.. Niin ja jos jollain on tuo Y-haara mikä poistaa katin, niin ilmoitelkaa..

smile_org.gif

Mullakin on K8.. Niin ja jos jollain on tuo Y-haara mikä poistaa katin, niin ilmoitelkaa..
Vai vaihtui 12R gixxeriin. Hieman leikkisämpää tulee siis meno olemaan tulevaisuudessa...  
biggrin.gif

Jos olisin itse putkia nyt laittamassa gixxeriin, niin laittaisin kyllä termignonit alle. Motomummysta taisi olla 170dollaria y-haara noille pöntöille. Ovat kyllä hienot, niin näöltään kuin ääniltään. Vasta pääsin vierestä kuolaamaan.  
inlove.gif

termifull.jpg

smile_org.gif

Vai vaihtui 12R gixxeriin. Hieman leikkisämpää tulee siis meno olemaan tulevaisuudessa...  
biggrin.gif

Jos olisin itse putkia nyt laittamassa gixxeriin, niin laittaisin kyllä termignonit alle. Motomummysta taisi olla 170dollaria y-haara noille pöntöille. Ovat kyllä hienot, niin näöltään kuin ääniltään. Vasta pääsin vierestä kuolaamaan.  
inlove.gif

termifull.jpg
Joo niin pääsi käymään. Pyörän käyttötarkoitus muuttui kesällä aika paljon, joten pienempi ja ketterämpi oli tarpeen.
Ajelin viime vkl:n K9 ja olin myyty. Edellispäivän hommasin tän K8. Erittäin ihana peli, toivottavasti olisi vielä kelejä jäljellä.
Tarvii tilailla sieltä se Y-haara ellen muualta saa, toistaiseksi mulla on Akran sliparit.

Joo niin pääsi käymään. Pyörän käyttötarkoitus muuttui kesällä aika paljon, joten pienempi ja ketterämpi oli tarpeen.
Ajelin viime vkl:n K9 ja olin myyty. Edellispäivän hommasin tän K8. Erittäin ihana peli, toivottavasti olisi vielä kelejä jäljellä.
Tarvii tilailla sieltä se Y-haara ellen muualta saa, toistaiseksi mulla on Akran sliparit.
Kannattaa siitä katista hankkiutua kyllä eroon. Tulee pyörään tosi paljon paremmin jerkkua keskelle kun sen poistaa ja säädättää seokset kohdilleen... Sitten välitys kuntoon ja avot, alkaa olemaan kulkukin kohdillaan. Omassa mopossa oli luotisuora tehokäyrä tuolla pelkällä katin poistavalla sliparilla ja ruiskun säädöllä.

Kannattaa siitä katista hankkiutua kyllä eroon. Tulee pyörään tosi paljon paremmin jerkkua keskelle kun sen poistaa ja säädättää seokset kohdilleen... Sitten välitys kuntoon ja avot, alkaa olemaan kulkukin kohdillaan. Omassa mopossa oli luotisuora tehokäyrä tuolla pelkällä katin poistavalla sliparilla ja ruiskun säädöllä.
On siinä P*erkele voimaa, pääs yllättämään kun kiihytin. Märällä asfaltilla lähdin suht normaalisti kiihdyttämään, niin niiasi kivasti sivulle
biggrin.gif
.

Tuossa päivällä selailin vähän nettiä ja löysin Hotbodies vaimentimet. Noi vois olla äänekkäät.

On siinä P*erkele voimaa, pääs yllättämään kun kiihytin. Märällä asfaltilla lähdin suht normaalisti kiihdyttämään, niin niiasi kivasti sivulle
biggrin.gif
.

Tuossa päivällä selailin vähän nettiä ja löysin Hotbodies vaimentimet. Noi vois olla äänekkäät.
Jep ovat äänekkäät, kannattaa kuitenkin koittaa mitä pitää sukin äänistä ihan ilman änkkäreitä ennen kuin tilaa, sama asia kuitenkin äänien puolesta... Ulkonäkö on kyllä ihan jees.
biggrin.gif

Mulla oli hetken jardinen töpöt, mutta ei oikein sytyttänyt ääniltään kun ei ollut mitään vaimennusta, kävi vaan hermoon ajossa. Kyytiläisen korviin ne resonoi sitten vielä pahemmin.

Niinpä sitten kävi että lunastukseen meni suzuki...
sad_orig.gif

Seuraavaksi ehkä kawaa alle...

Back