Käänsitkö pyörän kellon talviaikaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lario
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käänsitkö pyörän kellon talviaikaan? -

• Kyllä.

Ääniä: 1 16,7%
  • En.

Ääniä: 3 50,0%
  • Ei ole kelloa.

• Kello toimii akulla ja akku on eri paikassa kuin pyörä.

• Ääniä yhteensä
    6
No en, ko seuraavaks poistetaan akku lämpöseen ja latinkiin. Keväällä akkua asenneltaessa laitetaan taas kello ko ajanlaskun aikaan, eli talviaikaan. Kesäaikaan taas sitten myöhemmin keväällä...
062802moto_prv.gif

Minä en käännä pyörästä kuin kaasua ja joskus hieman
ohjaustankoa.Kellon ja peilien kääntely on turhaa hifistelyä.

Täytyykin kysyä jos vaikka talvisäilytyspaikan palveluihin kuuluisi kellon siirtäminen talviaikaan ja sitten taas keväällä kesäaikaan. Mielellään tällaisista palveluista vaikka vähän maksaa, ettei tarvitse sitten itse murehtia.
tounge.gif

Saivartelun aihe ... siinä missä ... moni muukin - hyväntahtoisesti  
smile_org.gif

Olen siki suivaantunut kämpän kaikkien kellojen siirtelyyn / kääntelyyn neljänkymmenen vuoden aikana, koska ... sen 2x/a suoritetun seremonian jälkeen moisia aikarautoja ei sitten - tahdo löytää - ei niin mistään, höh!

Nykyään ... silitän kutakin kelloa + kysyn niiltä, että: "Saako koskea?" ja ... jos vastaus on myönteinen, niin ... asetan ajan esivallan säätämän mukaiseksi, höh x 10!

Kyökin kupeella asustavan seinävaakan kelloa EN rustaa mihinkään suuntaan ... en keväällä, enkä syksyllä -> käyttöohje siirtyi jossakin vaiheessa ... kaikkien kadonneiden käyttöohjeiden taivaaseen ... oletan, mutta siitä ja kaikista vastoinkäymisistä huolimatta ... uusi aamu avautunee useimmille - plus-merkeissä  
biggrin.gif

'Pertun' kello-kin saa olla ... kesäajassa.

Kyllä, eka harhautus oli eilen kun vaihdoin jäähdytydnesteitä ja kauhistelin että kiire tulee, kaksi tuntia jo mennyt
biggrin.gif
Kotiin päästessäni tajusin vasta että mitään kiirettä ei ollutkaan
biggrin.gif

Antaa olla kesäajassa vaan, kausi jatkuu vielä...  
062802jumpie_prv.gif

(Honda luulee että on vielä kesä)

Back