• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaasunalle kadonnut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Voi
bawling.gif

Parasta antia koko foorumilla, mites nyt?

Juhlat pystyyn
062802jumpie_prv.gif
Sori vaan..No ei mitään soreja
biggrin.gif
Hyvää loppuelämää kaasunallelle
wink.gif
Ääni tälle
062802jumpie_prv.gif
Just joo... tällaista lapsellisen härskiä selkäänpuukottamista tällä foorumilla kyllä sallitaan...
033102ass_1_prv.gif
Kappas kukas se taas aukas verbaalisen arkkunsa, ylläri
omg.gif
. Minä en ainkaan kaipaan jatkuvaa provoomista ja joka asiaan jotain ihme vänkäämistä.
Ko. herralle olen kyllä mielipiteeni suoraan sanonut, joten se siitä puukottamisesta.
Hyvin sä vedät, pidä toi siitä se lähtee
buttrock.gif

Hän laukoi pahaatarkoittamatonta omaa huumoriansa piristykseksi monelle. Kun se aiheutti näppyjä muutamalle äänekkäälle tosikolle niin harvempi viitsii sellaista pitkään kuunnella.

Foorumi menetti paljon, kaasunalle tuskin mitään...
Ääni tälle!
thumbs-up.gif

Ite sain ainakin monta hymyä ja naurua ihan vain Kaasunallen ansiosta, eikä kertaakaan vielä ehtinyt ärsyttää.
Sääli kun kaikki erottuvat persoonat katoaa..
sad_orig.gif

Hauskahan oli ukon tekstejä lukea. Täältä virtuaali maailmasta löytyy vaan välillä hiukan liian tosikkoa porukkaa
wink.gif

biggrin.gif
Mitäs jos joku laittais tonne paskanjauhantaan topicin jossa puhuttais selkeesti ilman prossia ja pappamopoja siitä suoraan,että kuka tykkää kenestäkin ja kuka taas ei tykkään kenestä? Oisko reilua
wink.gif
Ei tartte vatvoa yleisillä palstoilla ja paskanjauhannassa keskinäisiä ns.riitoja?? Ookoo?

Mitäs selkäänpuukottamista tämä muka on?
Onkohan selkäänpuukottaminen oikea sana vai ei...

Poissaolevien mollaaminen tai irvailu heille "selan takana" ei ainakaan mun käsityksen mukaan ole kovinkaan sivistynyttä tai edes asiallista. Sori vaan leidit mut minusta tuommoinen on akkamaista.
Jos noi pari kevyttä juttua oli sun mielestä puukottamista/neiteilyä yms..
No toi sun tyylis on taattua omaa ittees missä olet pitkän linjan veteraani
bowdown.gif

Mä en pystyis, tunnustan tappioni.
sad_orig.gif
tounge.gif

Tuntematta taaskaan asiaa millään lailla tai ottamatta kantaa teitin sisäiseen vääntöön eri asioista,  niin harmihan se on että porukkaa katoaa ja keskustelun "laaja-alaisuus" tietyllä lailla kärsii - tokihan kaveri kantaa otti mutta ei kait täällä niin herkkähipiäisiä olla että sen takia oikeasti nokkiinsa otetaan, eihän - oikeesti?

Jos ylläpito sanoo että eivät voi kommentoida niin täytyy siihen silloin olla perusteltu syy eli en usko että täältä ketään tarpeettomasti pois potkitaan, luotan edelleen sinisilmäisesti ylläpidon toimintaan 100% (se_p***_nuolentahymiö)

Noh, elämä jatkuu...
lookaround_orig.gif

Jos ylläpito sanoo että eivät voi kommentoida niin täytyy siihen silloin olla perusteltu syy eli en usko että täältä ketään tarpeettomasti pois potkitaan, luotan edelleen sinisilmäisesti ylläpidon toimintaan 100% (se_p***_nuolentahymiö)
Kuten tuolla yllä mainitsin, on käyttäjä itse pyytänyt tunnuksensa poistoa - ketään ei siis ole potkittu pois vaan tässä on toteutettu käyttäjän oma tahto.

Jos noi pari kevyttä juttua oli sun mielestä puukottamista/neiteilyä yms..
No toi sun tyylis on taattua omaa ittees missä olet pitkän linjan veteraani  
bowdown.gif

Mä en pystyis, tunnustan tappioni.  
sad_orig.gif

tounge.gif
Kevyttä muuten, mutta selän takana tehtynä akkamaista.

Mutta kuten sanoit niin olemme erilaisia "nuoria".
Sinä olet... hmm... kuinkas se nyt menikään... Muistatkos artisti, auta mua dynastian riivaamaa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back