• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaato

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hellevi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Hellevi

New member
Hölmöyksissäni kaadoin sitten mopottimeni sillä seurauksella että olkapää paskana ja ajolaitteessa stonga+vaihdepoljin ainakin vääntyneet. Tarkempaa tutkimusta ei ole vaurioista vielä tehty, mutta näyttää siltä että tän kesän ajot ajettu. Todella harmillista. Eli kenkuttaa.
bawling.gif

Voi ei - ja osanotto  
sad_orig.gif
 Sitä aina itekkin kauhulla odottaa milloin kämmi käy ja ajelut loppuu...
Jospa tuo vielä iloksi muuttuu eivätkä vauriot olekaan niin pahat miltä näin aluksi näyttää? Otat nyt ihan iisisti, jotain rauhoittavaa juomaa ja ehkä se siitä sitten - aurinkoa päivääsi!
Sillä vielähän on kesää jäljellä...

joo olenkin tässä listaillut tekemisiä loppukesäksi jotka pystyn yhdellä kädellä tekemään.. terassille juomaan? tai sitten terassille juomaan. taidampa sittenkin mennä vaikka terassille juomaan. olisko kellään parempia ehdotuksia ?

joo olenkin tässä listaillut tekemisiä loppukesäksi jotka pystyn yhdellä kädellä tekemään..  terassille juomaan?  tai sitten terassille juomaan.  taidampa sittenkin mennä vaikka terassille juomaan.   olisko kellään parempia ehdotuksia ?
Minä istun kotona pimeässä, katson telkkaria ja juon.
Mullon parempi ajatus; paa bensarahat lentolippuun ja karkaa hollantiin. Ensviikonloppuna buellmiitti, lauantaina leirinta-aluebileet, ilmoittautuneita seitsemisenkymmenta, sunnuntaina toritapaaminen, viimevuonna 217 buellia
wink.gif

Helleville osanotto, mulla meni viimekesana 3kk hukkaan, mutta onneks kausi on piiiitka..

bawling.gif
Surku tulee puseroon pelkästä ajatuksesta, otan osaa. Voithan mennä vaikka terassille juomaan.

Nyt haistan jotain... pitää singahtaa äkkiä terassille juomaan ennen kuin tämä ketju alkaa jatkua
tounge.gif

Zemiä Helleville!

Mikä olkapään diagnoosi oli?

Ja pöh, uusi stonga ja vaihdepoljin koneeseen ja rauhallisesti ajoon vaan, jos siis olkapää toimii... harkitse kuitenkin terassille menoa. Entä jos loukkaat toisenkin kätesi? Sitten olisi siirryttävä pilliruokintaa, terassilla tietenkin ; )

joo olenkin tässä listaillut tekemisiä loppukesäksi jotka pystyn yhdellä kädellä tekemään..  terassille juomaan?  tai sitten terassille juomaan.  taidampa sittenkin mennä vaikka terassille juomaan.   olisko kellään parempia ehdotuksia ?
Minä istun kotona pimeässä, katson telkkaria ja juon.
Mullon parempi ajatus; paa bensarahat lentolippuun ja karkaa hollantiin. Ensviikonloppuna buellmiitti, lauantaina leirinta-aluebileet, ilmoittautuneita seitsemisenkymmenta, sunnuntaina toritapaaminen, viimevuonna 217 buellia  
wink.gif
Mulla olis vielä parempi vinkki: matkusta, mutta johonkin muualle. Riiassa on olut vielä halvempaa
thumbs-up.gif

Ehdin juuri sopivasti edellisistä valoista ja ajatus kai karkasi eri reitille.. heti seuraavat valot olivat punaisella ja sen kummemmin miettimättä tempaisin etujarrun lukkoon jolloin huonoista iskareista johtuen myös keula vetäisi kenalleen ja koko hökötys nurin, olkapää edellä asfalttiin -onneksi ei ollut moottoritienopeuksia..

Tuon jarrun käytön kuvittelisi olleen ensimmäinen asia minkä olen sisäistänyt.. mutta olenkohan sittenkään kun noin typerästi kävi. prkl.

Olkapää pomppasi sijoiltaan eteenpäin ja murtui, sairaalassa kaksi päivää ja ensi perjantaina saan tietää tarviiko mokoman vielä leikata. Toivottavasti menee kuntoon ilman leikkausta.

Nyt sitten terassille ?

ps. varokaa sitä etujarrua. sen uskoo tuntevansa ja sitten se yllättää.. -nimimerkillä: ikinä en enää jarruta-

ainiin, yksi yllättävä asia..

ambulanssikuski antoi mulle huutia kun olin nahkaiseen ajopukuun sonnustautunut helteellä. sanoi että tulee vielä lämpöhalvaus.
crazy.gif

jouduin kattomaan ambukuskia aika hitaasti, ja kertomaan sille kuinka onnellinen olin että mulla oli nahat päällä kun kerta kaaduin. ei olis sortseista paljoa iloa ollut kaatuessa.

loppu hyvin, veivät mut ihan päteviin käsiin töölön sairaalaan. siellä sitten 14 tunnin jonotuksen jälkeen pääsin saliin operoitavaksi. tosi mukavaa henkilökuntaa töölön sairaalassa. kiitokset heille.

joo olenkin tässä listaillut tekemisiä loppukesäksi jotka pystyn yhdellä kädellä tekemään.. terassille juomaan? tai sitten terassille juomaan. taidampa sittenkin mennä vaikka terassille juomaan. olisko kellään parempia ehdotuksia ?
jos et muuta keksi, ni voisit mennä terassille juomaan.
wink.gif
Ensinnäkin osanotot!
pftroest.gif
Ja pikaista paranemista!

Ja koska tuntuu olevan tekemisessä vaihtoehtoja, suosittelen, että menet terassille juomaan ja miettimään, mitä tekisit...

Osanottoni! Ja tervetuloa kerhoon...
Minä olen mällännyt useasti ja aina on remonttiin mennyt mies ja kalusto, mut aina on äijä parantunut ja tielle palannut mopon sarvissa...

Siis jaksa vaan, ei tää ole kuin yksi kesä kymmenien joukossa!!!

pftroest.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back