• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaato

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hellevi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
No, nythän on kesä ja arska näkyy, joten hommaa vaikka semmonen söpöillä vaaleilla raidoilla varustettu rusketus.
wink.gif

Karua, nyt se kaatui. Vielä tyhmempää, että se meni keulasta johtuen. Pidetään iskarit kunnossa ja opetellaan sitä jarrutusta. Harjoittelussa vetelee lukkoon keulaa, niin oppii, että pitää päästää irti kun lipee.

No on sekin kokeiltu, ei tarvitse ensikesänä uusia.

Jake

Ehdin juuri sopivasti edellisistä valoista ja ajatus kai karkasi eri reitille.. heti seuraavat valot olivat punaisella ja sen kummemmin miettimättä tempaisin etujarrun lukkoon jolloin huonoista iskareista johtuen myös keula vetäisi kenalleen ja koko hökötys nurin, olkapää edellä asfalttiin -onneksi ei ollut moottoritienopeuksia..

Tuon jarrun käytön kuvittelisi olleen ensimmäinen asia minkä olen sisäistänyt.. mutta olenkohan sittenkään kun noin typerästi kävi. prkl.

Olkapää pomppasi sijoiltaan eteenpäin ja murtui, sairaalassa kaksi päivää ja ensi perjantaina saan tietää tarviiko mokoman vielä leikata. Toivottavasti menee kuntoon ilman leikkausta.

Nyt sitten terassille ?

ps.  varokaa sitä etujarrua. sen uskoo tuntevansa ja sitten se yllättää..  -nimimerkillä: ikinä en enää jarruta-
Toivottavasti vammat on sellaiset että ei tosiaan tartte leikata. Mutta etenkin pidemmällä aikavälillä se leikkaus voi olla hyvä juttu, onpahan sitten kaikki kohdallaan kun on solisluu levytetty tai mikä sulla nyt tilanne onkaan...

Nimittäin voi tulla olkapään liikeratoihin vähän rajoitetta jos ei kaikki ole ihan kohdallaan.

Tuli vaan mieleen, että jos on rajatapaus, ja ne arpoo kummin tehdään, niin itse kyllä leikkauttaisin mikäli asiaan pääsisi vaikuttamaan.

Daarn... En oo ottanu tota kaatumisvaihtoehtoa itse yhtään huomioon. On kyllä koko kesäfiilis kiinni tossa motskaroinnissa. Kyllä **************** jos mopo lähtis alta niin, että itteäni sattuis, enkä ajamaan pystyis. Otan osaa melkein kynttilän verran....
bawling.gif

Samaa kohtaloa kärsin tässä. Lekuri ilmoitti aamulla että vielä ainakin 8,5 vko on kaasukäden ranne kipsissä eli aika tasan 10 päivää ratailtiin kilvettömällä tänä kesänä. Itse sovellan tuota tärbää terassilla kesänviettoa oman pihan terassilla; on merkittävästi halvempaa (Lidlin light-siideri 1,39 Eur/tlk toimii) ja samalla säästyy muut terassinkävijät mun äärimmäisen huonotuuliselta seuralta  
tounge.gif

Lidlin light-siideri 1,39 Eur/tlk toimii

ei se oo siideriä, se on jotain esanssipas... omenamehua jossa on alkoholia, vähän kuin sekoittaisi kaurapuuroa kossuun ja väittäisi sitä ginekseksi.

JT

ei se oo siideriä, se on jotain esanssipas... omenamehua jossa on alkoholia, vähän kuin sekoittaisi kaurapuuroa kossuun ja väittäisi sitä ginekseksi.
Halpisviskiä on joskus tullut vedettyä purkkihernekeiton kanssa, sekin toimii  
033102beer_1_prv.gif
. Eikös noiden "maitokaupoissa" myytävien pidä kuitenkin olla käyttämällä tehty, ainakin ennen laki kielsi kaikkien tislattuihin perustuvien litkujen myynnin muualla kuin alkossa. Linda-"siideri" tais poistua aikoinaan vähittäiskaupoista tuon takia.

033102beer_1_prv.gif
. Eikös noiden "maitokaupoissa" myytävien pidä kuitenkin olla käyttämällä tehty, ainakin ennen laki kielsi kaikkien tislattuihin perustuvien litkujen myynnin muualla kuin alkossa. Linda-"siideri" tais poistua aikoinaan vähittäiskaupoista tuon takia.
y-ääk ! karmeita blandiksia kaikki.. itse suosin näin kesähelteellä kylmää valkkaria mutta nyt en uskalla kovin montaa pulloa sitäkään juoda ettei tasapaino järky.. olis aika kivuliasta kaatua uudestaan vasemmalle kyljelleen. joten terassille ja joka toinen stobe vettä tai cidukkaa väliin niin ei horjuta liikoja.
thumbs-up.gif

magneetissa kävin tänään ja perjantaina saan vihdoin tietää meneekö leikattavaksi vai miten käypi..
:rukoilenettäkaikkimeneehyvin-hymiö:
biggrin.gif

033102beer_1_prv.gif
y-ääk !  karmeita blandiksia kaikki.. itse suosin näin kesähelteellä kylmää valkkaria mutta nyt en uskalla kovin montaa pulloa sitäkään juoda ettei tasapaino järky.. olis aika kivuliasta kaatua uudestaan vasemmalle kyljelleen. joten terassille ja joka toinen stobe vettä tai cidukkaa väliin niin ei horjuta liikoja.
thumbs-up.gif

magneetissa kävin tänään ja perjantaina saan vihdoin tietää meneekö leikattavaksi vai miten käypi..
:rukoilenettäkaikkimeneehyvin-hymiö:    
biggrin.gif
Kun jano on suuri ei huonoja blandiksia olekkaan  
tounge.gif
Pikaista paranemista ja kärsivällisyyttä toipumisajalle; itse yritin tänään aamulla lääkärissä inttää kipsiä ASAP:ina pois, sain vastaukseksi termejä "mahdollinen kuolio", "pysyvä haitta" jne. joten kipsi saa toistaiseksi olla tuossa ranteessa.

Osanotot täältäkin, 6 viikkoa kohta oma vekotin ollut pajalla
bawling.gif
. Onneksi saanen omani (viimein) piakkoin takaisin...

Turhauttavaahan tuo on, ei muuta kuin parhaan mukaan kesästä nauttimaan!
cool.gif

Osan otot täältäkin
bawling.gif
mulla jo valoa putken päässä ja ehkä ens viikolla
sport05.gif
mut täytyy sitä ennen viel pyörä löytää
confused_orig.gif
tänään kiertelin liikkeitä mut mikään ei oikee sykähdyttänyt
nixweiss.gif

Samassa veneessä ollaan, sillä erotuksella että minulla vahingot olivat vain aineelliset ja selvisin itse mustelmilla. Viikon ollut pyörä pajalla enkä tiedä koska tulee valmista. Onneksi on muitakin harrastuksia joten kesäsuunnitelma B käyttöön: Golfia kunnes perna repeää.

Harmi homma. No, yleensä kolhuista paranee, toivottavasti olkapäätäsi ei tarvi ruveta leikkauksella korjaamaan. Olkapään korjaukset joko onnistuvat hyvin tai sitten vähemmän hyvin. Tuollainen kyllä harmittaa ja vähään aikaan ei tee mieli edes ajatella ajamista, kunnes kipu hellittää ja jäsenet toimivat jälleen. Itselläni meni jalan kanssa 1,5 kk, kun väistin peuraa, mutkasta ojan ja liikennemerkkitolpan kautta männyn kylkeen, sitten jäin vähäksi aikaa tajuttomana metsän puolelle mahalleni makaamaan. Mutta todistettavasti siitäkin noustiin. Jotenka paljosti vaan voimia paranemiseen!

confused_orig.gif
No höh..

Osanotot täältäkin.. Harmittaviahan nuo tuollaiset ovat, mutta mopojahan saa uusia ja kesäkin tulee uudestaan jo alle vuoden päästä. Tärkeintähän on kuitenkin saada mies kuntoon.
thumbs-up.gif

nyt sitten tuli tuomio: leikkaukseen joudun alkuviikolla.
ajokausi taisi oikeesti olla sitten ohi mun osalta. sitäpä tässä jo uumoilinkin.

kiitos kaikille sympatiasta ja rohkaisusta, lopetan tän aiheen jauhamisen nyt tähän.

ajakaa varovasti - ja varokaa niitä jarruja    
biggrin.gif

hyvää kesää !  
buttrock.gif

nyt terassille.        
033102beer_1_prv.gif

-----------------------------------------
edit 15.9.2005:  nyt kävin (toivottavasti) viimeisen kerran lekurissa, ja sain luvan alkaa jumppaamaan olkapääni liikeratoja sekä ilman painoja myös lihaksia. Jee! Kuulemma puolessa vuodessa pitäisi olla taas täysin toimiva. Kaksi pulttia olkapäässä saanevat jäädä paikoilleen elleivät heittäydy hankaliksi ajan myötä. Jos liikeradat kunnossa eikä pultit tökkää vastaan kättä nostaessa niin uutta leikkausta ei varmaankaan tarvita. Se varmistuu vasta vuodenvaihteessa mutta uskon lujasti että silloinkin kaikki ok. Toinen Jee! Tuskaista jumppaamista mutta niin nautinnollista pitkästä aikaa liikuttaa kättänsä. Kolmas Jee!
Ja pyöränikin saadaan vielä ajokuntoon suht halvalla, ilmeisesti maksettavaa sellaiset tuhannen euroa mutta kannattaa vielä korjata. Ja keväällä ajamaan! Viiminen Jee!
062802jumpie_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back