Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän se nyt kuitenkin on niin että R3 yhdistää sekä V2 että R4 parhaat puolet.
Liikaa liikkuvia osia.kyllä nelipyttynen on tehokkain ja kestävin prätkien tavallisissa iskutilavuuksissa, kutonen on komeaäänisin ja tasaisin käynniltään.
Eli siis 2 Tahtinen on paras, vai?Liikaa liikkuvia osia.kyllä nelipyttynen on tehokkain ja kestävin prätkien tavallisissa iskutilavuuksissa, kutonen on komeaäänisin ja tasaisin käynniltään.
Jep, yllättävän moni huomaa varttuneempana saman. Korkeintaan rivikolmosta voisi enää harkitaNimittäin kaksi sylinteriä moottoripyörään. Kaikenlaisten kokeilujen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että kaksisylinterinen voimanlähde on sopivin moottoripyörään, oli moottoripyörä tyypiltään minkälainen tahansa. Mielellään vieläpä v2.
Oikein päin.Laitetaanko V2 pitkittäin vai poikittain, kas siinäpä pulma?