Kaksihan riittää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pitbull
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pitbull

New member
Nimittäin kaksi sylinteriä moottoripyörään. Kaikenlaisten kokeilujen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että kaksisylinterinen voimanlähde on sopivin moottoripyörään, oli moottoripyörä tyypiltään minkälainen tahansa. Mielellään vieläpä v2.

Joo näinhän se on, että ei ainakaan yhtään enempää... nelipyttyyset ei oo mistään kotoosin...
biggrin.gif
biggrin.gif

-Delvac on paras moottoriöljy
-Punapäät on parhaimman näköisiä
-Turbobusa on kaikille paras
-Oikealla kädellä pyyhkiminen on oikea tapa, muslimit ovat väärässä.

jne.
tounge.gif

Kyllähän se nyt kuitenkin on niin että R3 yhdistää sekä V2 että R4 parhaat puolet.

Tissit mainittu.

1-sylinterisissä on aina aivan oma viehätyksensä. mutta kyllä V2 on ylivertainen moottoripyöräkäytössä, muut 2-pyttyset ei sytytä samanlaista fiilistä.

Kyllähän se nyt kuitenkin on niin että R3 yhdistää sekä V2 että R4 parhaat puolet.

tota R3-kommenttia paljon kuullee trumppa-miehiltä, en voi ymmärtää.

4-sylinteriset on kaikkein pahinta saastaa.

6-pyttysissä aukeaa taas aivan oma mielenkiintoinen maailmansa

TISSIT
inlove.gif

kyllä nelipyttynen on tehokkain ja kestävin prätkien tavallisissa iskutilavuuksissa, kutonen on komeaäänisin ja tasaisin käynniltään.

1 pyttyiselläkin pärjää ihan hyvin,mutta siitä alespäin joutuu polkee jo ja sitten loppuu hauskuus.

Nimittäin kaksi sylinteriä moottoripyörään. Kaikenlaisten kokeilujen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että kaksisylinterinen voimanlähde on sopivin moottoripyörään, oli moottoripyörä tyypiltään minkälainen tahansa. Mielellään vieläpä v2.
Jep, yllättävän moni huomaa varttuneempana saman. Korkeintaan rivikolmosta voisi enää harkita

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ite tykästyny noihin parittomiin lukuihin, kolmella pääs nopeempaa mut hauskaa on yhelläkin.

Kaksmukinen bokserikin on kiva. Kerran olen kokeillu ja semmonen vielä joskus hommataan  
inlove.gif

Back