Kannattaako penkittää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja loordi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

loordi

New member
Niin tuota, kannattaako pyörään suuttimia vaihtaa ja penkittää (400€) kun on pelkkä slipari vaihdettu? -käykö vaarallisen laihalla, kun muuten on ihan vakiopeli.. Olen kesän lopulla ajatellu vaihtaa uudempaan, enkä raaskis -97 firebladeen rahoja sijoittaa. Jollei siitä ole mopolle mitään vahinkoa...

Jätä ne suutimet vaihtamatta ja säädätä vakio suuttimilla niin tulee aika paljon halvemmaksi. Kyllä kannattaa säätää niin tietää seokset ja ajettavuus usein paranee säädön jälkeen.

Muista en tiedä, mutta paikallinen suskan huoltaja "ei merkkiliike" vaan huoltaja, joka on rassaillu pyöriä n. 20v kommentoi minun samaiseen kysymykseen näin.

Älä hyvä mies koske niihin suuttimiin, jos oot pelkän sliparin vaihtanna
crazy.gif
.

Kuulemma n. 90% caseista joissa vakio suuttimia on rapattu sliparin vaihdon yhteydessä loppu tulos on ollut huono. Samainen kaveri meinas, että ensiksi kannattaa kokeilla ilman kaasarin säätöä ja sitten mikäli tehoalueessa tuntuu olevan jotain hämärää tahi muuta robleemaa ilmenee, niin sitten kaasarien säätö. Meinas, että pelkän neulan nostaminen riittää näissä caseissa....

Mutta kuten sanottu kommentti liittyi Suzukeihin
062802moto_prv.gif

Kyllä kyseinen pyörä ihan hyvin tuntu liikkuvan myös yläkierroksilla. Siis muidenkin kun mun mielestä, jolla on laite ollu vasta vuoden päivät! Paremmin se varmasti menis suutinsarjalla..mut niinkun sanoin, täl tietoo suunnittelin vaihtaa uudempaan loppukesästä (ehkä) eikä haluais kamalaa nippua tuohta tähän sijottaa.-Myydessä hintaa on paha nostella suutinsarja & penkityspuheilla..

Back