• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kännykkä matkalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaL
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ennen kännykkäaikaa päivystettiin kotona ja kirottiin p***sti, kun ei päässyt liikkeelle.
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Sain viikolla vihdoin ja viimein hommattua tuohon kännykkään (Nokia 6610) semmosen muunnospalan jolla sen sai tuohon AutoComiin kiinni - ja nyt on sitten kiva puotella kun ei tarvi aina pysähtyä kun puhelin soi. Ja äänenlaatu AutoComin kautta on loistava - suosittelen edelleen; nyt on kiva kun puhuu puhelimessa ja samalla MP3-soitin soittaa eppuja taustalla...

Miksi puhelin päällä?
Kun joutuu näitä töitä tekemään myös matkatessa...varallaoloa, etätukea yms. niin pääsee edes vähän jonnekin ajelemaan ilman että on kotona koko ajan.
Tuo selitys kelpaa minullekin ja ymmärrän sen kun olen itsekin pakotettu kantamaan/kuuntelemaan kännyä mm.varallaolojen vuoksi mutta järjestän pyöräilyt sellaiseen aikaan että känny saa soida ihan omikseen takaboksissa. Kypäräpuhelimet on kyllä mutta ne ovat vaimon hyviä "neuvoja" ja navia varten.

Tää on keksiny että navissa on mp3-soitin ja sit tää keksi et siihen voip panna kii bluetooth-lähettimen ja korvaan bt-napin, nyt kuuluu musaa ja navin opastus, naruitta
smile_org.gif

ajoo, känny saap munpuolesta vaikka unohtua kotiin
tounge.gif

En noista autocom jutuista mitään ymmärrä, mutta eikö ne puhelut onnistu ihan bluetooth kuulokkeella, ja sitten puhelimesta vain autom. vastaus päälle ? Tollasta yritin itse eräänä kauniina päivänä virittää, mutta kai olin eturivissä kun luoja noita korvia jakoi, kun ei sellainen satelliitti mahdu korvan ja kypärän väliin ! Kaverillani ei lienee samaa ongelmaa kun työnsi koko kapulan korvan ja kypärän väliin
062802jumpie_prv.gif
ja tämä tarina on tosi. Hyvää juhannusta kaikille.

Itse olen sen verran varovainen, etten pida kyparassa mitaan aanivarkkeja. Edes tomarin kuuloketta en korvaani pista, en vaan yksinkertaisesti tarvitse mitaan ylimaaraista hairiota, puhelinta, mp3-soitinta tai reittineuvontaa kun ajan.

Vaimokin on parjannyt kyparaa koputtelemalla aina asian ilmaantuessa jo 30 vuotta... naarmuitta on selvitty ja tarkoitus selvita jatkossakin... sitapaitsi kyparaan voi halutessaan huutaa kaali punaisena ja kurkku suorana ilman etta suunnistaja ottaa neniinsa... jos kyparapuhelinta kayttaisi... voisi olla yllattaen oma nena saavana osapuolena.

sanoi: w4p2

Back