• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kännyyn taustakuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jan

New member
Olen kovasti etsinyt, mutta mistään en ole löytänyt värillistä taustakuvaa Suzukin logolla omaan Nokiaani. Mistähän löytäisi.....tietoa???
omg.gif

Oma tai kaverin kamerakänny kouraan ja etsimään Suzukia, jossa on hieno logo ;-)

Jos olen netissä nähnyt hienon kuvan josta saisi hyvän taustan puhelimeen, niin talletan kuvan koneelle ja leikkaan / muokkaan siitä kuvankäsittelyohjelmalla oikean kokoisen luurin näytön resoon...

Yks keino on, jos sulla on datakaapeli, surffata netistä kuvaa ja sitten siirtää se puhelimeen. Itse hondasiivet silläkeinoin hommailin omaani.

Jees, kiitos neuvoista, sain oman mopon kuvan taustaksi.
biggrin.gif

Tietty tarvi ensin tehdä kuvasta oikeen kokoinen että se sopii tohon kännykän näytölle, sitten vaan "siirry" sieltä valikosta ja siihen kuvan URL, toimi hyvin.

Yks keino on, jos sulla on datakaapeli, surffata netistä kuvaa ja sitten siirtää se puhelimeen. Itse hondasiivet silläkeinoin hommailin omaani.
Tai sitten käytät wappiyhteyttä,

Eli "Palvelut", ja sieltä lyö osoitteeksi sen kuvan, minkä haluaa ladata.
Siis toimiiko tuo oikeasti noin ?  
nixweiss.gif
Toimii, aikuisten oikeesti  
tounge.gif

Yksi vaihtoehto Buumi.netin Bucasso editori -omalta tietokoneelta löytyvän kuvan voi sovittaa tuon editorin kanssa omaan puhelimeen sopivaksi.

Joskus vuosi sitten omia kuvia sovittelin kännykän taustakuvaksi ja muuten ok palvelu tuo mutta enemmän käytettynä tulee $$$ puhelinlaskua

Back