• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kansi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Makke-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-Makke-

New member
Mulla on nyt ollut työnalla kawa ER-5:sen venttiiliensäätö, ongelma on, että venttiilien päällä oleva kansi ei mahdu rungon välistä pois! Miten sen saa taiteiltua pois? Ja kyllä kääntelin ja otin kaikki mitä tajusin edestä pois ja ei siltikään. Kansi ottaa kiinni runkoputkiin.

Hakua yritin käyttää eikä se mitään löytänyt.

Moro!
Mulla oli KLE:ssä (sama kone, eri runko) samanlainen ongelma, mutta aikani mietittyäni otin kaasuvaijerit pois ja kansi mahtui lähtemään taaksepäin. En tiedä auttaako sinun tapauksessa. Koeta pärjäillä
062802moto_prv.gif

Otin kaasuveijerit pois, mutta kun kansi jumittaa runkoputkien/nokka-akseleiden pesien välille. Olisin todella kiitollinen jos joku auttaa mut tästä pinteestä.
nixweiss.gif

Mulla on nyt ollut työnalla kawa ER-5:sen venttiiliensäätö, ongelma on, että venttiilien päällä oleva kansi ei mahdu rungon välistä pois! Miten sen saa taiteiltua pois? Ja kyllä kääntelin ja otin kaikki mitä tajusin edestä pois ja ei siltikään. Kansi ottaa kiinni runkoputkiin.

Hakua yritin käyttää eikä se mitään löytänyt.
Kamoon hei, eikö ole helpompi ottaa koko kone pois, tai laskea sitä alaspäin
biggrin.gif

Runkoputkia ei kannata sahata poikki
baaa.gif

Ahtas se onpi kyllä. Pari vuotta sitten tein saman homman, ja aikansa otti, ennenkuin kopan sai pois. Vaan kun en enää muista miten se sieltä lähti.
withstupid.gif

Muistaakseni kuitenkin sivulle se sieltä lipsahti, (oiskohan ollut vasemmalle...) Ei muuta kuin roimasti kärsivällisyyttä vaan ja vie varmuuden vuoksi kaikki raskaat työkalut(leka, kanki, sorkkarauta) pois tallista ennen hermojen menetystä.
thumbs-up.gif

Lähtihän se sieltä, piti nokkaketjun"suoja" ottaa pois välistä ennen kuin tuli pois... Toinen ongelma on sitten kohta takaisinlaitto... Mut se on sen ajan ongelma.

Miksi niin pirun ahdas, puolikin senttiä oikeassa paikassa ja saisi ilman ongelmitta pois... Tätä ei pieni ihminen ymmärrä...

Back