Tuosta oli joskus juttua t.w.o:ssa. Noiden modausten seurauksena vääntökäyriin tai tehoon ei tullut juuri mitattavia muutoksia kun käytettiin Trumpan omia palikoita. Mutta, mutta. Aikaisempaan kirjoitustani lainaten:
"Satuinpa sitten hankkimaan tuoreempia englantilaisia julkaisuja, eli t.w.o:n ja Performance Bikesin. Twinin "väännökkyyttä" koskien ajatuksia herättävänä juttuna t.w.o:ssa oli käyttökokemuksia Triumph Daytona 600:sta, johon oli heitetty Trumpan omat tehoputket yms. ja päivitetty moottorinohjausjärjestelmä. Muutosten jälkeen koeajaja oli vakuuttunut, että tehoa ja vääntöä oli tullut rutkasti enemmän, mutta penkki kertoi toisin. Tehot ja väännöt olivat käytännössä samat kuin ennen muutoksia. Moinen tietenkin herätti kysymyksiä, eli vaikka kuljettajan tuntemus oli mitä oli, penkki oli toista mieltä. Lehden penkittäjä ilmeisesti kuitenkin osasi asiansa ja keksi suorittaa toisen vertailun. Toisessa vertailussa vääntö ja teho suhteutettiin aikaan ja kas kummaa. Muutettu Trumppa antoi saman tehon ja väännön noin sekuntia nopeammin kuin aikaisemmin."
Toivottavasti tämä vastaa kysymykseesi. Ilmeistä on, että nuo muutokset tekevät moottorin luonteesta varsin erilaisen - paremman.