• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kasassa on!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

K100

New member
On niin hiljaista täällä BMW-foorumilla, että ajattelin itse ruveta kehumaan itseäni ja samalla ilmoittautua takaisin BMW-kuskien joukkoon.
Koko talven oli K100RS tallin nurkassa paloina, mutta nyt keväällä otin neljän päivän rutistuksen ja sain sen kaikkien odotusten vastaisesti takaisin kasaan. Ja vielä lähti käyntiin!
062802jumpie_prv.gif

Antin putkistokin on nyt ensimmäistä kertaa paikallaan.
Niin, että taas körötellään bemarilla.
Vika oli startin kytkinlaakerissa?, joka vinkaisi tyhjää startatessa. Laakerin esille saaminen vaati puolen pyörän purkua. Nyt starttaa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
 
On se Trumppakin tallessa. On vain niin retee olo kun sain ton K100RS:nkin ihan ite kuntoon.
062802jumpie_prv.gif
Tosi on, että täällä on satoja muita, jotka olisi korjannut saman vian vasemmalla kädellä.
Minulle tämä oli kuitenkin melkoinen remontti. Vauhtipyöräkin, ja sen takana oleva alumiinikoppa joutui irrottamaan.

Niin ja vielä on R45 tallissa laatikoissa odottamassa.
wink.gif
 
Joo, siinä mötikässä. Ei se hajonnut ollut, putsasin vain. Ilmeisesti yksi välilevykin oli väärässä paikassa.

Putki pörisee hyvin, ihan kuin paremmin kulkisikin, kuin entisellä tarvikeputkella.
062802moto_prv.gif
 
Sulla taisi olla hyvä konsultti käytössä. Tuo alkuperäinen putki on ihan oikeasti hyvä vaikkakin painava ja ruma. Siinä 100 LT:ssäni huomasin saman asian eli tarvikeputki, vaikka olikin ihan Supertrapp, ei toiminut läheskään yhtähyvin kokonaisuudessaan kuin alkuperäinen. Tehoa ei sen enempää kuin alkuperäisessäkään ja sekin helvetillisen metelin saattelemana. Mites se toimin RS:ssä kun se oli siinä liisingillä, jäikö mieleen...
 
Back
Ylös