Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Olen myös kuullut positiivisia juttuja kyseisestä paikasta.. tosin henk.koht kokemusta ei ole,muutakun joskus käyny heidän nettisivuilla ja hinnat oli jyllä suomen hinnoiksi ihan kilpailukykyiset. täytynee poiketa paikassa heti kun toi lumenpaska sulaa maasta
paljonko veloittivat talvisäilytyksestä? kuuluiko siihen vielä huoltokin hintaan?
Hakivat pyörän hervannasta ilmaiseksi, toivat takaisin myös samaan hintaan
(mainittakoon että nimeltämainitsematon firma jolla komannes matkasta olisi pyytänyt hausta 50€...). Huollon hinta erittäin kohtuullinen, huollatan jatkossakin ko firmassa.
Kävin hakemassa pönikän öljyä Kataforista. Kysäisin samalla vaihtaisivatko uuden renkaan irtovanteelle. Onnistuu kuulemma saman päivän aikana jos vain rengasta on varastossa. Aattelin jo että hyvä hyvä mutta mulla on jo rengas ja pelkkää asennusta tarvitsisin. Tähän sitten sanottiinkin että aikaa renkaanvaihtoon ei ole eikä siis onnistu.
Harmittaa kun olin jo maksanut sen öljypöntön. Olisin sanonut että en sitten tarvitse tätä öljyäkään koska en pysty näköjään ajamaankaan...
Tälläinen politiikka muualta ostetuista renkaista on näköjään yleistymässä. Kauppias toki saa itse valita mitä tuotteita / palveluja myy, mutta onneksi myös asiakas pystyy valitsemaan liikkeensä missä asioi. Ihan periaatteen vuoksi en enään Kataforissa tule asioimaan.