• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Katafori, viiala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rajala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rajala

New member
Talvisäilö: Halpa. Venan säätö: Edullinen. Kaasarien synkkaus: puoli-ilmainen. + Jarrujen ilmaus ILMAINEN, oli toki jarrutkin ilmaiset, kun ilmasivat ne ILMAISEKSI! Mahtavaa. 54 papukaijamerkkiä KATAFORILLE.

Olen myös kuullut positiivisia juttuja kyseisestä paikasta.. tosin henk.koht kokemusta ei ole,muutakun joskus käyny heidän nettisivuilla ja hinnat oli jyllä suomen hinnoiksi ihan kilpailukykyiset. täytynee poiketa paikassa heti kun toi lumenpaska sulaa maasta
062802moto_prv.gif
paljonko veloittivat talvisäilytyksestä? kuuluiko siihen vielä huoltokin hintaan?

Metzelerin kumin osasivat vääntää väärinpäin vanteelle joskus männävuonna... Enkä tietenkään huomannut kuin vasta kotona.

Hakivat pyörän hervannasta ilmaiseksi, toivat takaisin myös samaan hintaan
wink.gif
(mainittakoon että nimeltämainitsematon firma jolla komannes matkasta olisi pyytänyt hausta 50€...). Huollon hinta erittäin kohtuullinen, huollatan jatkossakin ko firmassa.

Kun nää vastais ees puhelimeen niin ois kiva.
veryangry.gif

Vasta tässä jokusen hetken yrittänyt. Mutta kun vastaaja sanoo vain että on ruuhkaa.
confused_orig.gif

Malta mielesi Terhi. Kyllä ne vastaa kun kerkee. Ja säähän asut ihan vieressä, käy siellä...

Itse olen pyörääni käyttänyt huollossa aina tuolla, ja tulen käyttämään jatkossakin. Arvosana 10+

Juuei. Vastas ne sit lopulta. Eikä oo aikoja. Mukavan oloinen setä toisessa päässä kyllä.

Edit:
Ja jaba, muistuttaisin sua korista kaljaa, parista viinapullosta ja ties mistä...
tounge.gif

Kävin hakemassa pönikän öljyä Kataforista. Kysäisin samalla vaihtaisivatko uuden renkaan irtovanteelle. Onnistuu kuulemma saman päivän aikana jos vain rengasta on varastossa. Aattelin jo että hyvä hyvä mutta mulla on jo rengas ja pelkkää asennusta tarvitsisin. Tähän sitten sanottiinkin että aikaa renkaanvaihtoon ei ole eikä siis onnistu.

Harmittaa kun olin jo maksanut sen öljypöntön. Olisin sanonut että en sitten tarvitse tätä öljyäkään koska en pysty näköjään ajamaankaan...

Tälläinen politiikka muualta ostetuista renkaista on näköjään yleistymässä. Kauppias toki saa itse valita mitä tuotteita / palveluja myy, mutta onneksi myös asiakas pystyy valitsemaan liikkeensä missä asioi. Ihan periaatteen vuoksi en enään Kataforissa tule asioimaan.

Back