Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt pitäis löytyä sinun s-postista. Ole hyvä ja eikun hauskoja katana ajeluita.Loistavaa, just sellaseen on kaikki käsikirjatieto tervetullutta. Laitan yhteystietoja yv:nä. Kiitoksia.
Mulla olisi tehtaan korjaamomanuska tuohon Katanaan, mutta valitettavasti vaan paperisena. Uudempaan EFE-malliin löytyisi myös PDF-versio, joka ainakin koneen puolesta kelpaa Katanaankin noin 95% tarkkuudella. Tosin käytännössä olisi varmaan aika ikävä arvuutella mitkä kohdat kuuluu siihen ei-täsmäävään viiteen prosenttiinMutta jos arvelet tuolle olevan käyttöä, niin voin toimittaa.
Noin yleisesti voin kyllä suositella vahvasti tuollaisen tehtaan manuaalin hankkimista jos on tarkoituksena ylläpitää jotain tämmöistä vanhempaa pyörää. Ainakin Suzukin manuaalit on olleet todella perusteellisia ja selkeitä, ero vaikkapa Haynesin oppaisiin on huomattava.
Itse asiassa noissa on pieniä muutoksia liki joka vuodelle välillä 80-83. Tuo tehtaan manuska mikä mulla on, kattaa kaikki GSX1100E-mallit sekä Katanat tuolle välille. Joka mallille on listattu muutokset edellisistä malleista, mikä on monesti ollut suuresti hyödyksi osia metsästäessä.Suzukiin tuli jonkin verran muutoksia vm. 83 lähtien, mm. moottoriin ja kaasareihin.
Teknisesti sama pyörä on gsx 1100 e. vm. 82, sen gsx 1100 s:n eli katanan kanssa. Erot on oikeastaan noissa malleissa vain lähinnä niissä ympäröivissä muoveissa ja joissain satunnaisissa piste osissa. Sen manuskalla, jos löytyy niin varmasti pärjäät jo katanan kanssa. Toivottavasti oli apuja etsintään.