</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (kata-600 @ Heinä. 11 2002,17:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Arvon herrat. . . Kuussatku CBR vm.-99 menee laittoon. KAikki katteet putki, tankki, penkki, plus muuta pikkusälää. Vakuutusyhtiön vahinkotarkastaja sanoi mulle, että katteet paikataan ja maalataan vaikka ne olisivat halki (kuten sivukate on mulla). Miten hyvää jälkeä teidän kokemuksellanne näistä maalailuista saadaan, vai tuleeko kaunottarestani seepra?
Nyt Huolto-Kaksikon omistaja oli soittanut vakuutustarkastajalle, ja hieronut kauppaa. JOs suostun siihen, että peräkate jätetään silleensä (siinähän on "vain" kolme valkoista lommoa) ja tankki jätetään maalaamatta, saan uuden sivukatteen. Onko sen arvoista, perään jää naarmut, mutta kylki tulee ainakin 100%:sti kuntoon. TAnkki ei ole kamalan pahan näköinen.
Pyörähän kaatui, kun auto peruutti toisen pyörän päälle, joka kaatoi mun pyörän. Sen toisen pyörän putki sulatti mm. mun pyörän penkkiin pahat jäljet. Perä naarmiintui, kun se osui pyöräni taakse pysäköidyn auton puskuriin.
Vitutus on sanoin kuvailematon, olihan pyörä mulle uusi, ja todellakin virheetön. Sota jatkuu vielä, kun korvauksia ryhdytään hakemaan Saksan puolelta. Itse joudun nyt ensin maksamaan omavastuut. Toiveissa on saada ne takaisin Saksasta muutaman kuukauden sisällä. Ja kukaan ei korvaa seisonta-aikaa.
IDEOITA?
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Kyllä se sivukate on varmaan sen verran tyyris, että ottaisi aivoon, jos se halkeama maalauksen jälkeen joskus halkeaa uudelleen. Ottaisin sen, ja korjauttaisin ne loput omaan piikkiin.