• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kausi ohi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaska 83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän  niitä löytyy niitäkin mopokuskeja joilla ei nopeudet kasva mutta! AJO ON SITTEN USEIN NIIN EPÄVARMAN NÄKÖISTÄ että ihan hirvittää kattoo! Uskon kaiken köröttelyn johtuvan ajotaidon puutteesta ja kylmästä ringistä siellä jossain...
Kiitos vaan arvostelusta ajoani näkemättä. Ajo-opettajani ei ole varmaankaan tuota mieltä... vai onko
lookaround_orig.gif

Ei ole kovin usein tarvetta ohitella, kun ajaa iisisti.

no voi helvetti... nykyään ainakin täällä kaakkois-suomessa vahtii joka puun ja puskan takana ja siviili kalustoakin on paljon, skodaa, toyotaa, opeli, fordia, vw... siviiliautoissa lisäksi kamerat kuvaamassa ja kaikki helvetin keskinopeusmittarit, yms
veryangry.gif

Tuon pärinä-pännin täytyy olla provo? Kai??
crazy.gif
Kyllä niitä provoja löytyy!!
Mitenkähän nyt oikeesti tilanne?
pftroest.gif
Sori vaan, mutta oon kyllä ihan oikeesti olemassa. Valitettavasti. Pitäisi vissiin malttaa olla kommentoimatta näitä juttuja
withstupid.gif
, mutta jotain hupiahan minullakin pitää olla.
tounge.gif
Kysymys kuuluu: "Millä ajat?"

crazy.gif
pftroest.gif
Sori vaan, mutta oon kyllä ihan oikeesti olemassa. Valitettavasti. Pitäisi vissiin malttaa olla kommentoimatta näitä juttuja  
withstupid.gif
tounge.gif
Mersulla, Kialla ja Yamahalla. Ja joskus fillarillakin, tosin harvakseltaan
smile_org.gif

Niin, faktahan lienee, että sanktiot liikenteessä johtuvat pääasiallisesti liikennerikkomuksista ja ne rikkomukset tuppaavat aika usein olemaan itseaiheutettuja. Ja jos joku ei koe tarvetta tahallisiin liikennerikkomuksiin, niin mitä pahaa siinä on?
nixweiss.gif
95%

No mikäs siinä jos ei koskaan tee mieli ajaa ylinopeutta, tai vaihtoehtoisesti ei poliisien pelossa uskalla vaikka tekisikin mieli.. Ihmetyttää vaan. En minäkään mielestäni mikään liikennekriminaali ole, mutta huonolla tuurilla tuommoinen aloittajan kaltainen tapaus voisi osua omaankin nilkkaan, kuten aika suurelle osalle tänne kirjoittavista.

Joskus vaan on kiva vääntää siitä hupikahvasta vähän kovempaa kuin lainsäätäjä on tarkoittanut.

crazy.gif
pftroest.gif
withstupid.gif
tounge.gif
Hupia ite kelläkin
033102bebe_1_prv.gif

Niin, faktahan lienee, että sanktiot liikenteessä johtuvat pääasiallisesti liikennerikkomuksista ja ne rikkomukset tuppaavat aika usein olemaan itseaiheutettuja. Ja jos joku ei koe tarvetta tahallisiin liikennerikkomuksiin, niin mitä pahaa siinä on?    
nixweiss.gif
     95%
Sitä minäkin ihmettelen. Minua pidetään jotenkin outona (hulluna) kun yritän noudattaa lakeja. Tietenkään sitä ei saisi täällä kertoa, kun siinä ei ole mitään sankarillista?
blush.gif

nixweiss.gif
     95%
Sitä minäkin ihmettelen. Minua pidetään jotenkin outona (hulluna) kun yritän noudattaa lakeja. Tietenkään sitä ei saisi täällä kertoa, kun siinä ei ole mitään sankarillista?  
blush.gif
Te poikkeavat joudutte aina pilkan kohteeksi, kun meillä muilla on niin heikko itsetunto..
idea3.gif
tounge.gif

Ehkä tässä nyt kuitenkin on se takana, että _kukaan_ ei ole täydellinen. Näitä "minä-en-riko-koskaan-ikinä-ever-lakeja"-tyyppejä ilmestyy aina saarnaamaan näissä ylinopeusketjuissa valistamaan siitä, että lait on tehty noudatettaviksi. No shit, sherlocks. Toinen osapuoli tinkaamisessa yrittää vaan osoittaa sitä, että edes nämä täydelliset ei oikeasti ole täydellisiä, vaan ihan varmasti joskus rikkovat jotain lakia, vaikka kovasti vastaan väittävätkin. Ylinopeutta tulee tasan tarkkaan ohittaessa ja todennäköisesti sakkorajakin ylittyy, joten ihan turha väittää jotain muuta. Tai sitten ei ikinä ohita. Tai jos ohittaa rajoituksia noudattaen, on ainakin mun mielestä liikenneriski. Mites ois muutama ääriesimerkki lakien noudattamisesta? Parkkisakko on saattanut joskus kilahtaa kassaan tai ehkäpä on jopa tullut julkijuopoteltua, hm? Tuleeko pyöräillessä käytettyä kypärää? Entä autoillessa hands-freeta vai pysähdytäänkö välittömästi pientareelle?

Aamulla kun tämän ketjun aloituksen luin, niin heti arvasin, että taas mennään tähän ah-niin-helvetin-monta-kertaa-läpikäytyyn kiistelyyn...

Here's my 2 cents.

Ehkä tässä nyt kuitenkin on se takana, että _kukaan_ ei ole täydellinen. Näitä "minä-en-riko-koskaan-ikinä-ever-lakeja"-tyyppejä ilmestyy aina saarnaamaan näissä ylinopeusketjuissa valistamaan siitä, että lait on tehty noudatettaviksi. No shit, sherlocks. Toinen osapuoli tinkaamisessa yrittää vaan osoittaa sitä, että edes nämä täydelliset ei oikeasti ole täydellisiä, vaan ihan varmasti joskus rikkovat jotain lakia, vaikka kovasti vastaan väittävätkin. Ylinopeutta tulee tasan tarkkaan ohittaessa ja todennäköisesti sakkorajakin ylittyy, joten ihan turha väittää jotain muuta. Tai sitten ei ikinä ohita. Tai jos ohittaa rajoituksia noudattaen, on ainakin mun mielestä liikenneriski. Mites ois muutama ääriesimerkki lakien noudattamisesta? Parkkisakko on saattanut joskus kilahtaa kassaan tai ehkäpä on jopa tullut julkijuopoteltua, hm? Tuleeko pyöräillessä käytettyä kypärää? Entä autoillessa hands-freeta vai pysähdytäänkö välittömästi pientareelle?

Aamulla kun tämän ketjun aloituksen luin, niin heti arvasin, että taas mennään tähän ah-niin-helvetin-monta-kertaa-läpikäytyyn kiistelyyn...

Here's my 2 cents.
062802jumpie_prv.gif

Parkkisakko on saattanut joskus kilahtaa kassaan tai ehkäpä on jopa tullut julkijuopoteltua, hm? Tuleeko pyöräillessä käytettyä kypärää? Entä autoillessa hands-freeta vai pysähdytäänkö välittömästi pientareelle?
Tuotanpa sulle vielä pettymyksen ennen kuin lähden köröttelemään töihin: en ole saanut edes parkkisakkoa, en juopottelustakaan, käytän kypärää ja handsfreetä. Tää lakien noudattamisen yrittäminen on mulle haaste, jossa ehkä onnistun, ehkä en...

Back