Kaverinpyörä pöllitty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja artisti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

artisti

New member
Pirkkalasta 600 cbr juhannusyönä
mad.gif

Dodih ja mopo löyty just äsken Raahesta gyyt soitti.
omg.gif
just äsken joltain mettäpätkältä
Rässitty paskaksi -> virtalukko väännetty paskaksi, tankki aukastu väkisin, molemman puolen katteet, toinen jalkatappi poikki yms.......

Siis mitä vittua, joku käynyt hupiajelulla Pirkkala -> Raahe matkaa about 500 tai jotain.

Ihme porukkaa kun ei toisten kamoja kunnioiteta
mad.gif

ihme kekkuleita kun ei voi ostaa omaa pyörää vaan pitää pilata toisten harrastaminen
mad.gif
toivottavasti höhelöt jää kiinni.

Mutta toi jalkatappi poikki on melkein aina varastetuissa. Kuinka helvetissä ne aina tapit onnistuu katkomaan?!?!?

tiedän kenen pyörä on kyseessä..   röyhkeitä nuo varkaat ku tollasestaki paikasta hakevat pyörän  
kaboom.gif

Onko kukaan kuullut pakettiautolla liikkuvista herroista, jotka vievät mielenkiintoisen pyörän hetkessä? Minä kuulin tänä iltana sellaisesta yrityksestä Lpr:ssa.

ainakin täält mikkelistä vietiin joku pyörä juurikin tolla tavalla joku kuukaus takaperin. ja samassa jutussa mainittiin myös et pojat oli vieraillu mäntyharjulla ja tehnyt samoin. ei muuta kun pojille
kaboom.gif

Löytyikö varkaita ? Mistähän raahesta pyörä on löytynyt ja oisko kuvaa jos ois vaikka nähnyt ?

Huvittavin juttu mikä itellä osunu oli kun pyörä oli edellis iltana sammahtanu paikalleen jotenka ajattelin tutkia sitä vikaa sitten aamulla niin jotkut rosvot oli nahevana yrittäny sitten viedä sitä ja viaksi paljastui myöhemmin irronnut ajoituskiekko.. pyörä löyty sitten aamuna siitä 100m päästä.. olivat kai ajatellu työntää käyntiin..
033102bebe_1_prv.gif
piti niitten se virtalukko vaan mennä rikkoo
omg.gif

Kai siinä jo vähän kuskiakin sattuu jos jalkatapin saa poikki.
062802jumpie_prv.gif

Voiskin rakentaa sellasen viritelmän että yläkolmiosta ponnahtaa keihäät esiin kun rattilukon laittaa. Kaaduppa narkkari siihen.

Onko kukaan kuullut pakettiautolla liikkuvista herroista, jotka vievät mielenkiintoisen pyörän hetkessä? Minä kuulin tänä iltana sellaisesta  yrityksestä Lpr:ssa.
no tuolla pirkkalassaki oli liikkunu sinä yönä epäilyttävä iso pakettiauto,vissiin aika kirjava väritykseltään. hiljakseen ajelleet omakotialuueella ees taas

Onko kukaan kuullut pakettiautolla liikkuvista herroista, jotka vievät mielenkiintoisen pyörän hetkessä? Minä kuulin tänä iltana sellaisesta  yrityksestä Lpr:ssa.
Kymmenkunta vuotta sitten heräsin johonkin ääneen aamuyöstä elokuun lopulla, menin katsomaan keittiön ikkunasta: pakettiauto peruutti ilman valoja pihaa kohti. No siinä sitten sytytin valot keittiöön, eivät jääneet kertomaan mitä asiaa oli enkä nähnyt rekisterinumeroa enkä auton tarkempaa mallia.
Olin illalla ottanut pyörän talliin kun se oli seisonut pihalla edelliset pari viikkoa päivät ja yöt.
Ja tämä siis aivan maaseudulla.

Back