Jassu
Kunnia pj
On ja löytyy myös noista mun kuvista.Onko messuilla garminin zumo 660 näytillä?
Tosin se on vasta demoversio (nuvin kuoret).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On ja löytyy myös noista mun kuvista.Onko messuilla garminin zumo 660 näytillä?
Onko järjestelyt annettu taas jollekkin lionsklubille vai onko järjestäjäksi saatu mp-kerho?Kontrolli oli jossain Oulun ja Rovaniemen puolessavälissä. Tarkemmin en katsonut...Kävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?
Tuukkos sää Tupperi messuulle käymähän?Onko järjestelyt annettu taas jollekkin lionsklubille vai onko järjestäjäksi saatu mp-kerho?Kontrolli oli jossain Oulun ja Rovaniemen puolessavälissä. Tarkemmin en katsonut...Kävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?
RAUNAKävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?
Ehditkö tentata esittelijää telineestä? Onko tuo jo lopullinen 660 teline vai joku Nuvin viritelmä? Tuo vaikuttaa melkolailla heppoisemmalta kuin 550 versio.On ja löytyy myös noista mun kuvista.Onko messuilla garminin zumo 660 näytillä?
Kyllä ainakin vielä vakaa aikomus lauantaiski..tosin ykx rojekti saattaa kaataa kyl suunitelmat.mut eiköhän sen saa hoirettua jollaki tapaa.Tuukkos sää Tupperi messuulle käymähän?Onko järjestelyt annettu taas jollekkin lionsklubille vai onko järjestäjäksi saatu mp-kerho?Kontrolli oli jossain Oulun ja Rovaniemen puolessavälissä. Tarkemmin en katsonut...Kävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?
Mää tuun/meen sinne lauantainakin. Jos näät siälä stanan ruman ja pitkähkön kaljupään, niin soon mää. Käyrähän sitte kahaveella/kaljalla/ihan millä vaa. Tai vaikka sitte kusella!Kyllä ainakin vielä vakaa aikomus lauantaiski..tosin ykx rojekti saattaa kaataa kyl suunitelmat.mut eiköhän sen saa hoirettua jollaki tapaa.Tuukkos sää Tupperi messuulle käymähän?Onko järjestelyt annettu taas jollekkin lionsklubille vai onko järjestäjäksi saatu mp-kerho?Kontrolli oli jossain Oulun ja Rovaniemen puolessavälissä. Tarkemmin en katsonut...Kävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?![]()
jep..käyhän tuo..pemariosastolle lorottelemasMää tuun/meen sinne lauantainakin. Jos näät siälä stanan ruman ja pitkähkön kaljupään, niin soon mää. Käyrähän sitte kahaveella/kaljalla/ihan millä vaa. Tai vaikka sitte kusella!Kyllä ainakin vielä vakaa aikomus lauantaiski..tosin ykx rojekti saattaa kaataa kyl suunitelmat.mut eiköhän sen saa hoirettua jollaki tapaa.Tuukkos sää Tupperi messuulle käymähän?Onko järjestelyt annettu taas jollekkin lionsklubille vai onko järjestäjäksi saatu mp-kerho?Kontrolli oli jossain Oulun ja Rovaniemen puolessavälissä. Tarkemmin en katsonut...Kävikös kukaan MP69:n osastolla kattomassa missäpäin on Kontion kontrolli tänä vuonna?![]()
![]()
En tajunnut tentata, aikaa ja tilaa oli kun olin pitkät tovin ainoa asiakas tuolla osastolla.Ehditkö tentata esittelijää telineestä? Onko tuo jo lopullinen 660 teline vai joku Nuvin viritelmä? Tuo vaikuttaa melkolailla heppoisemmalta kuin 550 versio.On ja löytyy myös noista mun kuvista.Onko messuilla garminin zumo 660 näytillä?
Erikseen kaveri kyllä sitä telinettä esitteli, joten uskoisin että kyseessä on aito tellinki.
Kiitos! Näin tuli messut kierrettyä, eikä tullut pää kovinkaan kipiäksi!Kuvatopicci : - klik -
Eik tuo sama mulkosilmä ole siellä joka vuosi? Jotkut puolisokeat sitä jopa kuvaa...hyi....ja sitten toki Aprialialla Jenni Nielikäinen![]()
Kyllähän tuo siellä joka vuosi on, samaten ainakin toinen Yamahan typsyistä on ollut useana vuonna. Molemmat saa mun puolesta olla tuolla keikistelemässä vaikka seuraavat 5 vuotta vielEik tuo sama mulkosilmä ole siellä joka vuosi? Jotkut puolisokeat sitä jopa kuvaa...hyi....ja sitten toki Aprialialla Jenni Nielikäinen![]()
Laita maililla jassu@moottoripyora.org jos haluat ne laajempaa näkyvyyteen. Voin heittää ne tonne toiselle palvelimelle mistä porukka voi niitä selailla.Eipä näytä muskelikuvia ilmaantuvan näytile. Mulla on 10 kuvaa HD-osastolta ja niistä 7:ssä näkyy Muscle. Voin lähettää ne vaikka spostilla jos haluat. Itse en aio nyt liittyä mihinkään kuvapalveluun.Hienoja kuvia, mutta jos siellä oli HD osastolla se v-rod muscle, niin jos joku viitsii digikorttiaan sillä täyttää, niin näytille vaan..![]()