Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ei paljon. Vuosimalli -90. Tuotu muuttopyöränä saksasta. Ajettu 50 tkm, mutta rempattu, siis ihan okei. Kiva pyörä, joskin mun mielestä hiukan hidas ohjaus.
Alunperin punavalkoinen, tätänykyä metallivioletti/metallivihreä. Pitäis vissiin vaihtaa äänenvaimetimet, alkaa toinen olla jo aika finaalissa. Varmaan jotku slip on pöntöt ja suutin sarja kannattais väsätä, kun vakiotki on aika hintavat. Tehoputki ois tietenki yks vaihtoehto.
Laserilta saa ainakin viissatkuun GPZ:taan 2-1 putken ja Allrightilta tietty
. Kyllä kannattaa samalla laittaa suutinsarja ja syttypyörä, niin toimintavarmuus säilyy ja saadaan kaikki hepot irti. Vaatii lisäksi säädöt yms. tottakai.
Ainakin teoriassa saadaan lisätehoja omamassan pudotessa toisen änkän tippuessa pois.
Miten on pelisi toiminut (GPZ_500_S) ? Mulla olis etupään öljyjen vaihto tässä viikonloppuna. Tulppien vaihto ei muuten onnistu ihan kotivempeleillä...on niin prkl:een ahdas...
...Kuuluuko nokkaketjusta tai venoista meteliä?
Mulla kuuluu jotain pientä ääntelyä aina välillä ? ? ?
. Voisi olla nokkaketju, mene ja tiedä. Ei oo pahaa ääntä, mutta kun tietää, niin se ärsyttää...
En oikeastaan. Vauhtia hidastaessa n. 50-100 km/h jos ottaa kädet pois kahvoilta, niin etupää alkaa kyllä vikuroimaan... Tänään aamulla huomasin ilkeän äänen startista vissiin...taitaa olla menossa vaihtoon.... onko tietoa, mistä vois kysellä ?
Voi olla, että vaimenee, mutta itse en menisi takuuseen. Vaihdoin öljyt pamppuihin tossa hiljan, eikä ole suuri homma n. 1h, mutta kannattaa varata kaveri mukaan. Onkos sulla korjausopasta= ? Ostin sellaisen Clymerin oppaan about 40 eskoa, mutta kyllä kannatti
. Etupää parani huomattavasti, ja ottaa epätasaisuudet aivan eri tavalla... Uskaltaa kanttailla mutkiinkin jo vähän reilumpaa ylinopeutta
Laseri oli hyvä hankinta äänien kannalta. Suutinsarjaa älkää hankkiko. Itte jouduin veivaamaan sitä kuukausikaupalla ja totesin että vakiona kulkee paljon paremmin. Joo, ei ole dynoa (yllätys) joten testivedot sivareita väistellen motarilla. =) Suutinsarjaohjeen asetukset eivät toimineet, vaikka olivatkin lähinnä sitä mitä voi sanoa toimimiseksi.
Syttypyörä asentamatta joten en ole ihan saletti että jospa suutinsarjan sais toimimaan kun se on paikallaan. Ne saattaa olla suunniteltu toimimaan yhdessä.
Btw, siinä vaiheessa kun tuntuu että pyörään pitäis laittaa stage n-viritys kannattaa harkita isompaa pyörää. Niin teen minäkin..