• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawa 9R + kaasut - bye bye

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ketju ja takaratas näytti vielä ehjältä. muusta ei voi tietää. mies on melkoisesti näemmä vielä korjausta saamassa. paranemisia toivotellaan kawakerhon porukalta omasta ja muiden puolesta ja nyt pitää olla ja antaa aikaa parantua myös luontojaan monien leikkausten ja hoitojen jälkeen. hätäillä ei kannata, sitten kun olo kohenee, niin kerkiää vielä kulkemaan motskarin päällä niin kovaa, että monia hirvittää.

Taitaa Jouni olla suojelusenkelille kaljat velkaa...
moi

juuri näin. (pienillä kirjaimilla koska vasuri ei pelitä).

nyt mut on siirretty odl llään kuntoutumaan kotiutumista varten?

asenne ja tahto on kova mutta valitettavasti nyt tarvitaan muutakin kuin niitä ennen kuin olen niin kuin ennen. tietty realiteetti mulla on itsellä mielessä mutta siitä olen vielä hiljaa.

ehkä vielä jonakin päivänä ajan... se on tavoite.

tapahtumista mulla ei ole muuta kuvaa kuin että ajan ja seuraavaksi olen hukkumassa ojaan jne..

kiitos kaikille jotka on hengessä mukana se auttaa mua eteenpäin jopa tsemppaamaan että pystyn tän tekstin kirjoittamaan. helppoa tääkään ei siis ole.

extra kiitokset mikalla ja esalle jotka mut pelasta ja jarim lle jonka ansiosta käytin selkäpanssaria enkä ole nyt 4 raaja halvaantunut.

jr

moi

asenne ja tahto on kova mutta valitettavasti nyt tarvitaan muutakin kuin niitä ennen kuin olen niin kuin ennen. tietty realiteetti mulla on itsellä mielessä mutta siitä olen vielä hiljaa.

tapahtumista mulla ei ole muuta kuvaa kuin että ajan ja seuraavaksi olen hukkumassa ojaan jne..

kiitos kaikille jotka on hengessä mukana se auttaa mua eteenpäin jopa tsemppaamaan että pystyn tän tekstin kirjoittamaan. helppoa tääkään ei siis ole.

extra kiitokset mikalla ja esalle jotka mut pelasta ja jarim lle jonka ansiosta käytin selkäpanssaria enkä ole nyt 4 raaja halvaantunut.

jr
Kuntoutus on näemmä alkanut
buttrock.gif
oikea toimii, joten alkakaamme harjoittamaan vasuriakin, vai mitä
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif

Vointeja, sano.

moi

jr
Kuntoutus on näemmä alkanut  
buttrock.gif
oikea toimii, joten alkakaamme harjoittamaan vasuriakin, vai mitä  
buttrock.gif

062802jumpie_prv.gif

Vointeja, sano.
moi

juu vasuria treenataan jumpparien avulla. eilen olin hermorata tutkimuksissa ja 2 hermoa on huonossa kunnnossa mutta toivoa normaaliin kuntoutumiseen ajan kanssa on tai sit vuoden päästä korjausleikkauksilla viimeistään käsi kuntoon. mutta vuosi siis pitää treenata ja malttaa..

hyvää on se että perjantaina pääsen kotiin ja palaamaan normi ympäristöön.

ja ompi tuo uuden projektin aloittaminenkin jo pyörinyt mielessä... mutta katellaan nyt miten ukko paranee..

jr

ps. kiitos kaikille hengessä olleille

Paraemisia Jounille. Kannattaa muistaa että tässä maailmassa monet on toteuttaneet tavoitteensa ja haaveensa jotka muitten mielestä olivat mahdottomia pelkällä päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella.

Toivotan Jounille lämpimästi paranemista. Helppoa tietä et nyt(-kään) ole kulkemassa...

Se 9R+kaasut ketju -siis nyt poistettu- lienee seuratuimpian ellei seuratuin näillä 'lakeuksilla'. Paljon löytyi urputtajia, mutta löytyikö tosissaan mutta huumorilla olevia haastajia. Tuota asennetta arvostan; sillä ei vaan taida olla mahdollista päästä yrittämälläkään kovin pieleen.
thumbs-up.gif

Muistuttaahan tämä Jounille nyt tapahtunut myös meitä tavallisia mopoilijoita siitä, että yllättävää voi tapahtua ja sen mukaan joka kerta on hyvä varautua matkaan. Varustein ja asentein.

Joskus vuonna yksi&kaksi motoilin Lahdessa T-paita&puukengät+kypärä päällä, kun keli oli kohdillaan. Silloin kun olin nuari ja tiesin kaiken
cool.gif
Mitenhän ne olisi tosipaikassa suojanneet
sad_orig.gif
crazy.gif

Uskon, että Jouni tuolla asenteella ja nöyryydellä (juu, sitäkin uskon olevan vaikkei se ole pinnalla. Ei siis nöyristelyä!) kuntoudut niin hyvin kuin on mahdollista.

Tsemppiä!

PS Hyvää Juhannusta, ihan kaikille!
sport05.gif

Edith: kirjoitsus vihreitä ymssejä

Nyt vasta sain asiasta tietää. Pikaista paranemista Jounille.

Mahtanut olla melkonen isku jos mies tuollaiseen kuntoon joutunut. Ei voi muuta sanoa kuin että ei sitä ikinä tiiä millon tollanen mälli tulee itellä vastaan vaikkei itessä ois minkäänlaista syytä.

Muistuttaa meitä kaikkia tämän ihanan lajin vaaroista.

Paraemisia Jounille. Kannattaa muistaa että tässä maailmassa monet on toteuttaneet tavoitteensa ja haaveensa jotka muitten mielestä olivat mahdottomia pelkällä päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella.
Kylla. Nahnyt monta miesta kun pahasti rikki mutta nousseet sangysta kovalla yrityksella. Mental puoli tarkea etta myos fysiikka toipuu. Elimisto on kumma laite. Parane pian.

Aika romuna mies on mutta onneks kuitenki hengissä. Tuommosella tahdon voimalla Jouni kuitenki varmasti tulee vielä palaamaan pyörän selkään ja menee kovaa!!!

Kylla. Nahnyt monta miesta kun pahasti rikki mutta nousseet sangysta kovalla yrityksella. Mental puoli tarkea etta myos fysiikka toipuu. Elimisto on kumma laite. Parane pian.
moi

kiitos mukana olosta. asenne mulla mielestäni ainakin vielä kohdallaan siis positiivinen. totuus vaan on että ehkä noin vuoden päästä mun lopullinen kunto selviää siis olkapäiden toipuminen ja vasemmman käden hermovaurion paraneminen (nyt kuin halvaantunut). hermovaurion osalta voi edessä olla vielä leikkauksia jne..

mutta jos ja kun kunto antaa myötä niin tarkoitus on vielä aja lujaa suoran pätkällä .. millä ja milloin se on siis vielä auki.. nyt täytyyy vaan nuolla haavojaan..

jr

Pikaista paranemista Jounille  
thumbs-up.gif

Tuolla juttua aiheesta
moro!

kirjoitan oysissa tätä.

mulla siis henki säily ysillä ei.

faktaa.. kallonpohjanmurtuma, oikean jalan kolmioluun murtuma, oikean olkapään sirpalemurtuma leikattu, vasemman olkapään sirpalemurtuma leikattu ja korvattu tekonivelellä, vasamman kainalon valtimo vaurio leikattu, vasemman käden hermovauriot vaatii vielä aikaa ja leikkauksia... siis kaikki ok paitsi että kukaan ei koskaan saanut tietää ysin todellista kykyä nopeudessa?

kiitos tukijoille nyt vain aika ja asenne voi mua auttaa takaisin radalle..

edit: vammoista unohtui mainita kylkiluiden sarjamurtuma jonka seurauksena keuhkovaurio..
bowdown.gif
Pikaista paranemista sinne  
062802jumpie_prv.gif

Pikaista paranemista Jounille  
thumbs-up.gif

Tuolla juttua aiheesta
moro!

kirjoitan oysissa tätä.

mulla siis henki säily ysillä ei.

faktaa.. kallonpohjanmurtuma, oikean jalan kolmioluun murtuma, oikean olkapään sirpalemurtuma leikattu, vasemman olkapään sirpalemurtuma leikattu ja korvattu tekonivelellä, vasamman kainalon valtimo vaurio leikattu, vasemman käden hermovauriot vaatii vielä aikaa ja leikkauksia... siis kaikki ok paitsi että kukaan ei koskaan saanut tietää ysin todellista kykyä nopeudessa?

kiitos tukijoille nyt vain aika ja asenne voi mua auttaa takaisin radalle..

edit: vammoista unohtui mainita kylkiluiden sarjamurtuma jonka seurauksena keuhkovaurio..
bowdown.gif
Pikaista paranemista sinne   
062802jumpie_prv.gif
moi

kiitos. kotihoidossa siis oon nyt ja sen verran jaloillani että tarkoitus on viikonloppuna osallistua raahen varttikisoihin... varikon puolelta.

valitettavasti vielä on pitkä ja tuskainen tie ? puikkoihin...

jr

Back