Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
moiTaitaa Jouni olla suojelusenkelille kaljat velkaa...
Kuntoutus on näemmä alkanutmoiTaitaa Jouni olla suojelusenkelille kaljat velkaa...
juuri näin. (pienillä kirjaimilla koska vasuri ei pelitä).
nyt mut on siirretty odl llään kuntoutumaan kotiutumista varten?
asenne ja tahto on kova mutta valitettavasti nyt tarvitaan muutakin kuin niitä ennen kuin olen niin kuin ennen. tietty realiteetti mulla on itsellä mielessä mutta siitä olen vielä hiljaa.
ehkä vielä jonakin päivänä ajan... se on tavoite.
tapahtumista mulla ei ole muuta kuvaa kuin että ajan ja seuraavaksi olen hukkumassa ojaan jne..
kiitos kaikille jotka on hengessä mukana se auttaa mua eteenpäin jopa tsemppaamaan että pystyn tän tekstin kirjoittamaan. helppoa tääkään ei siis ole.
extra kiitokset mikalla ja esalle jotka mut pelasta ja jarim lle jonka ansiosta käytin selkäpanssaria enkä ole nyt 4 raaja halvaantunut.
jr
moiKuntoutus on näemmä alkanutmoiTaitaa Jouni olla suojelusenkelille kaljat velkaa...
juuri näin. (pienillä kirjaimilla koska vasuri ei pelitä).
nyt mut on siirretty odl llään kuntoutumaan kotiutumista varten?
asenne ja tahto on kova mutta valitettavasti nyt tarvitaan muutakin kuin niitä ennen kuin olen niin kuin ennen. tietty realiteetti mulla on itsellä mielessä mutta siitä olen vielä hiljaa.
ehkä vielä jonakin päivänä ajan... se on tavoite.
tapahtumista mulla ei ole muuta kuvaa kuin että ajan ja seuraavaksi olen hukkumassa ojaan jne..
kiitos kaikille jotka on hengessä mukana se auttaa mua eteenpäin jopa tsemppaamaan että pystyn tän tekstin kirjoittamaan. helppoa tääkään ei siis ole.
extra kiitokset mikalla ja esalle jotka mut pelasta ja jarim lle jonka ansiosta käytin selkäpanssaria enkä ole nyt 4 raaja halvaantunut.
jroikea toimii, joten alkakaamme harjoittamaan vasuriakin, vai mitä![]()
![]()
![]()
Vointeja, sano.
Kylla. Nahnyt monta miesta kun pahasti rikki mutta nousseet sangysta kovalla yrityksella. Mental puoli tarkea etta myos fysiikka toipuu. Elimisto on kumma laite. Parane pian.Paraemisia Jounille. Kannattaa muistaa että tässä maailmassa monet on toteuttaneet tavoitteensa ja haaveensa jotka muitten mielestä olivat mahdottomia pelkällä päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella.
moiKylla. Nahnyt monta miesta kun pahasti rikki mutta nousseet sangysta kovalla yrityksella. Mental puoli tarkea etta myos fysiikka toipuu. Elimisto on kumma laite. Parane pian.Paraemisia Jounille. Kannattaa muistaa että tässä maailmassa monet on toteuttaneet tavoitteensa ja haaveensa jotka muitten mielestä olivat mahdottomia pelkällä päättäväisyydellä ja periksiantamattomuudella.
moro!
kirjoitan oysissa tätä.
mulla siis henki säily ysillä ei.
faktaa.. kallonpohjanmurtuma, oikean jalan kolmioluun murtuma, oikean olkapään sirpalemurtuma leikattu, vasemman olkapään sirpalemurtuma leikattu ja korvattu tekonivelellä, vasamman kainalon valtimo vaurio leikattu, vasemman käden hermovauriot vaatii vielä aikaa ja leikkauksia... siis kaikki ok paitsi että kukaan ei koskaan saanut tietää ysin todellista kykyä nopeudessa?
kiitos tukijoille nyt vain aika ja asenne voi mua auttaa takaisin radalle..
edit: vammoista unohtui mainita kylkiluiden sarjamurtuma jonka seurauksena keuhkovaurio..
moimoro!
kirjoitan oysissa tätä.
mulla siis henki säily ysillä ei.
faktaa.. kallonpohjanmurtuma, oikean jalan kolmioluun murtuma, oikean olkapään sirpalemurtuma leikattu, vasemman olkapään sirpalemurtuma leikattu ja korvattu tekonivelellä, vasamman kainalon valtimo vaurio leikattu, vasemman käden hermovauriot vaatii vielä aikaa ja leikkauksia... siis kaikki ok paitsi että kukaan ei koskaan saanut tietää ysin todellista kykyä nopeudessa?
kiitos tukijoille nyt vain aika ja asenne voi mua auttaa takaisin radalle..
edit: vammoista unohtui mainita kylkiluiden sarjamurtuma jonka seurauksena keuhkovaurio..Pikaista paranemista sinne![]()
![]()